joi, 6 ianuarie 2022

Mircea Dorin Istrate - IOAN BOTEZĂTORUL

 



IOAN  BOTEZĂTORUL

 

 

~*~

 

Nimica nu-i mai tare decât îmi e credința!

A spus Botezătorul întors din cel pustiu,

Ea îți va da putere, ți-o oțeli voința

Și dintr-o mortăciune, te-o face iarăși viu.

 

A fost prevestitorul  venirii celui care

Va mântui cea lume cu chinurile sale,

Ne scape de păcate ca să putem începe

Nou drum spre-a Sale Raiuri și nu prin câmpuri sterpe.

 

L-a botezat pe Domnul cu apă din Iordan

Îndemn de-atunci spre alții  să nu trăiască-n van,

Creștini fie-mi cu toții cât vor trăi pe lume

Și-n veci să se silească a face fapte bune.

 

Mi l-au ucis romanii văzând ca-l său cuvânt

Îmi va schimba cea lume în crezul ei și-n gând,

Și că Issus îmi fi-va a lumii Împărat

Ce va scăpa cea lume de  frică și păcat.

 

În noi, Botezătorul ar trebui să fie

Mereu să ne-amintească  de-acum până-n vecie,

Că cela cu credință  va fi învingător

Și nimănui pe lume nu i-a mai fi dator.

 

Treziți-vă! Că poate e vremea cea din urmă,

Și-mi stați sub Umbra Crucii, voi, astăzi biată turmă,

De-acum numai credința mai poate să vă scape,

Că-mi sunteți biete frunze, pe vălurite ape.

 

~*~

06.01.2022

Mircea Dorin Istrate








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu