ARTUR GABRIEL SILVESTRI –
Misiune şi Vocaţie întru CUVÂNT şi Ţară
GHEORGHE
CONSTANTIN NISTOROIU
„Dă-mi, Doamne, inspiraţie şi
putere
să scriu până la sfârşitul
vieţii mele!”
(Radu Mărculescu, filosof, scriitor, artist, prizonier, deţinut
religios)
Cuvintele
alese sunt Mlădiţele sublime înmugurite din LOGOSUL dumnezeesc şi ele trebuiesc
permanent împodobite cu veşmântul Luminii înmiresmate de harul Duhului Sfânt.
Albul diafan al cuvintelor se prelinge din
susurul apelor ce limpezesc veşnicia străbună, din catifeaua albatroşilor ce
planează pe ţărmul însorit al Mării cu ochii albaştrii în care surâde Cerul, din
mireasma florilor dalbe care înseninează verdele-brocart al câmpiei, din altiţa
turturelei zglobii ce ne fascinează ca un miracol, din haina mirilor sub care
tresaltă sufletul lor arzător şi curat, din caşmirul plopilor fără soţ cu
pâlpâiri şi acorduri de romanţă, din sumanul frumoaselor şi majestuoaselor
oltence, din tulpanul admirabilei şi neliniştitei codobature, din corola
splendorii pomilor de April înfloriţi la Nunta Învierii Domnului Hristos, din
candelabrul afrodisiacilor ciorchini de salcâm, din bundiţa de astrahan a
zbenguitorilor mieluşei, din neaua ce se aşterne înaintea paşilor Magilor ce
vin la Împăratul Cosmosului să i se închine, din razele Dorului Luceafărului
dac Mihail Eminescu, din unduirile serafice ce gătesc Calea Crăiesei Maria.
Cuvintele înmiresmate de harul
divin slujesc şi slăvesc natura tainică a surâsului angelic, prelins din aura
Icoanelor Sfinţilor Neamului, primeniţi întru Hristos, intonând şi cântând
Liturghia cerească ce se pogoară ca un omofor serafic, ca un nimb de veneraţie
peste cântările psaltice ce liturghisesc în ctitoriile voievodale ale
Strămoşilor, într-o simfonie a bucuriei întregului suflet ortodox naţional.
Toate clipele vieţii omului
trebuie să pulseze de fapt veşnicia întru care l-a creat, l-a aşezat şi l-a
recreat Mântuitorul nostru Iisus Hristos spre învierea şi mântuirea sa.
Sfârşitul fiecărei clipe e de
fapt naşterea celeilalte clipe aşa încât toate clipele devin bătăile inimii eterne,
iar în această veşnicie gândurile se întrupează în idei novatoare, ideile prin
duh se convertesc întru Cuvântul ceresc, se revelează întru Cântare divină,
astfel că graiul brodat în brocartul sufletului frumos al românului valah, prin
lumina sa celestă purifică inima arzătoare aşezând-o în conştiinţa de neam şi
de cer ca o serafică metanoe, ca o sublimă întoarcere permanentă la Atotfrumosul
Hristos.
Fiecare gândire, sclipire
despre frumos, fiecare întrupare, revelare în adevăr, fiecare dăruire,
risipirea a binelui, fiecare trăire, înălţare a libertăţii se circumscriu
dreptei credinţe strămoşeşti, geniului străbun, filosofiei duhului celest,
ortodoxiei veşnice ca tradiţie nesfârşită, ca permanenţă spirituală, ca divină
creaţie harică, adică jertfire mărturisitoare întru Dumnezeul treimic şi întru
Neamul nostru ales.
Gândul alb, serafic, năframă a
zidirii Dragostei dumnezeieşti, plămadă a veşnicului Mire-Cuvânt, înmiresmat de
lumina ancestrală a Creaţiei însufleţeşte prin mamă, dascăl, preot, ostaş, poet,
scriitor, comandant, erou, profet, martir, mărturisitor şi sfânt, zelul
artistic al naţiei vlaho-ortodoxe întru comuniunea cu Tatăl ceresc-PĂRINTELE
Naţiunilor.
O trăire de atitudine a
demnităţii creştine într-o existenţă luminată de har descifrează tainele,
misterele, neliniştile matafizice, încifrează spiritul, sensul, armonia, tâlcuieşte,
limpezeşte, revelează înţelepciunea Duhului, dobândind Filosofia mistică, gândirea
hristică-creştin-ortodoxă, însuşind vocaţia străbună milenară de a toarce
gândul curat, de a urzi cuvântul luminat, de a ţese fapta cea aleasă, trăirea,
jertfa, dorul, dăruirea, iubirea, libertatea, adevărul ca misiune pentru urmaşi
şi ca mărturisire pentru urmaşii urmaşilor daco-traci, a vlahilor care au mai
rămas liberi şi români.
Urcuşul sufletesc al creştinului
ortodox valah pe culmile filocalice ale Neamului nostru primordial şi
nemuritor, jertfitor, străjer pe culmea de veghe aşezată ca o cetate ascetică
pe piscul semeţ carpatin al misticii-isihaste atinge iluminarea care întronizează
sofianismul ca frumuseţe universală întru purificarea eului naţional şi
personal, dând menire caracterului naţionalist, ca sens evanghelic şi ecumenic
întru cuvânt, credinţă, libertate, iubire, adevăr şi ţară.
În Vatra strămoşească Filocalică
ancestrală a Neamului nostru pelasgo-daco-român, în pantheonul Sofianic al
monoteismului precreştin, predacic şi al Ortodoxiei dacoromâne, în patrimoniul
creaţiei literare al Patristicii răsăritene, s-a ctitorit de milenii România
Tainică a arealului sacru carpato-danubiano-pontic - Grădina Maicii Domnului, unde Mântuitorul
Hristos l-a chemat şi l-a rânduit întru Fiii Aleşi ai Daciei Mari şi pe Gabriel Artur Silvestri, ca sacerdot al
Frumuseţii LOGOSULUI divin, ca jertfire aleasă întru Neam şi Patrie.
Întru această vocaţie hristică
a avut şi nobila misiune, rezervată doar geniilor creştine, asumată numai
profeţilor religioşi de a lupta permanent prin Sabia Cuvântului pentru Vatra
Străbună dăruită de Dumnezeu, pentru Neamul nostru aşezat în Vatra sa sacră de
la ivirea sa în Zorii lumii, iar mai pe urmă devenită Grădina Maicii Sale –
Fecioară Maria - Crăiasa Vlaherna Carpatina.
Sub binecuvântarea lui
Dumnezeu şi a Sfinţilor Neamului său a instituit ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU
PATRIMONIU, ca TREAPTĂ a ROMÂNIEI TAINICE preexistenţiale, unde fiinţează
spiritual PANTHEONUL sacru al PĂRINŢILOR
Părinţilor noştri, al STRĂMOŞILOR şi al STRĂBUNILOR.
România Tainică este de
fapt Dacia
Tainică, urzită ancestral de Dumnezeu pentru Neamul cel mare al
peloasgo-traco-geto-daco-românilor, ca fir al nemuririi, „înaintând în nevăzut (în taină deci) ca o pânză freatică spre <<cei
ce urmează să fie>>, în urma acestui proces spun – au apărut şi Tudor
Vladimirescu şi paşoptiştii; apoi, odată cu Eminescu, miracolul.” (Artur
Silvestri, Fapta culturală, Colecţie
iniţiată şi îngrijită de Mariana Brăescu Silvestri, Ed. Carpathia Press,
Bucureşti-2009, p. 15)
Artur Gabriel Silvestri, cernând realitatea României contemporane,
a celei de azi, a observat cum s-a aşezat făina pură, pudra trăirii din care se
frământă, se dospeşte, se creşte, se rumeneşte, se împarte, se hrăneşte şi se
împărtăşeşte purtătorul de viaţă întru Hristos, Fiul ales Daciei Mari, al României Tainice, iar dedesubt tărâţa
pentru hrana celor îngreunaţi în a cuvânta, în a înfăptui, adică ale ciocoilor parveniţi,
deveniţi prin tentacolele votului liber, aşa cum au fost predestinaţi de Oculta, unul
premier, altul vice, altul liderul statului unei Românii, nu a ROMÂNILOR, ci a
unei Românii de suprafaţă, în care programatul
la Cotroceni îşi exercită mandatul de
politically correct.
Adică?!
Adică, răspunde doctorul
deputat Nicolae Bacalbaşa: „Să apuci
rahatul din partea lui curată.” (Nicolae
Bacalbaşa/ Gheorghe Bacalbaşa, Doi
Plisnoţi care au trecut Prutul, vol. I, Colecţia Opera Omnia publicistică şi eseu contemporan. Ed. Tipo Moldova,
Iaşi, 2016, p. 189)
Doctorul hâtru şi
parlamentarul incomod, favoritul grupării
anarhice REZIST şi-a numit cartea
după un banc tâmpit cu trei englezi tâmpi, bogaţi dealtfel, care au plecat în
croazieră la vânătoare în Africa. Doi lăudăroşi visau, unul să vâneze lei,
altul rinoceri, iar al treilea mai modest, plisnoţi.
„- Ce-s aceia plisnoţi?, au
întrebat miraţi ceilalţi doi.
- Nişte animale pe care le întâlneşti pe
marginea drumului. Seamănă cu oamenii şi, când îndrepţi arma spre ei, ridică
braţele şi ţipă aşa, ascuţit: plis not,
plis not, a răspuns proaspătul vânător...
Noi suntem (Nicolae şi Gheorghe Bacalbaşa) doi plisnoţi care au trecut Prutul.” (ibid., p. 13)
Cred că România de suprafaţă a statului oficial este de ceva timp populată masiv cu plisnoţi
care, nu au trecut Prutul ci Tisa. Au venit goi sau doar cu un ludovic şi au
format o hoardă politică neoliberală, votând contra României Tainice şi ocupând deocamdată Statul cosmopolit al unei Românii
aflată într-o continuă prăbuşire.
„România de suprafaţă este România oficială, a statului, a
puterii, condusă de <<stăpânii clipei>> şi de acoliţii lor, elitele
(le-aş numi termitele, fiindcă n-au coloană vertebrală) ce deţin nu numai puterea în stat şi bogăţia ci puterea de a domina şi
în viaţa socială, culturală, mass media etc.” (Artur Silvestri, Fapta culturală..., p. 13)
Deseori Neamul, Patria noastră creştin-ortodoxă
s-a confruntat, a înfruntat şi a biruit vremurile grele care s-au aşternut
peste ea, prin Voievozii ei temerari, prin Vlădicii ei jertfitori, prin Oastea
cea Mare a ţării, prin Comandanţii ei, prin preoţii şi învăţătorii luminători
ai satelor, prin genii, prin profeţi, prin Elita creştin-ortodoxă călăuzitoare,
jertfitoare, iubitoare de Dumnezeu şi de Neam, Elită naţionalistă strânsă în
jurul şi în fruntea poporului său demn, luptător, cucernic, credincios, omenos
care n-a îngenunchiat în faţa străinilor, care nu s-a aplecat în faţa
vrăjmaşilor, care nu a stat înconvoiat în faţa ciocoilor, care nu a cerşit în
faţa nimănui.
Dar acum tulburarea este atât de mare, căci vine şi din lăuntru şi din
afară. Urgia esta atât de grea fiindcă ne-au ucis Elita şi pe urmaşii urmaşilor
ei, iar intelectualii acefali, de suprafaţă au fost convertiţi la utilităţile guvernanţilor căpătuiţi pe averi, pe
jafuri, pe vânzări, pe mutilarea economiei naţionale şi a teritorului nostru
sacru, fiindcă poporul s-a pervertit, a emigrat, a dezertat de la Crezul şi
Moşia Străbunilor devenind o turmă hăituită mânată spre abator.
Ierarhia Sinodului Bisericii
naţionale a devenit ecumenică, superbogată, de sine stătătoare, stat în stat
sau mai corect spus Stat deasupra Statului ori, după împrejurări, vasala
Statului ateu. N-o mai interesează de mult turma prigonită, pe care după
ce exploatat-o, a trădat-o lăsând-o
pradă satrapilor politruci. O interesează, pădurile, apele, aurul, argintul, munţii,
palatele, limuzinele de lux, exorbitante venituri, marile corporaţii, Sfintele
Moaşte, viaţa princiară de pe acest pământ, căci Sus nu se ştie...
România Tainică, spirituală s-a
înălţat din zorii Creaţiei pe temelia unui Destin religios şi istoric.
România de suprafaţă este fundamentată doar pe opţiunile
protocoalelor politico-oculte din afară şi din lăuntru, dar şi pe interesele
proprilor guvernanţi care pregătesc calea globalizării.
Prin globalizare, popoarele
care au fost axa Naţiunilor lor, ajung populaţii, turme, cirezi, gloabe de
tras, de muls, de bici, de folosinţă, de împilat, de abator, de consum, de busculadă,
de vot, unde ierarhia Bisericii presupus naţionale a trădat, intelectualitatea
majoritară s-a vândut, poporul s-a dezintegrat, iar populaţia rumegătoare a
orice s-a năpustit în cadenţa turmei susţinând interesul Ocultei, al
apatrizilor, alegându-şi liderul după chipul
şi asemănarea lor.
România de suprafaţă este susţinută
de sforile politice, trase de
PĂPUŞARUL marii Oculte.
Într-o Românie de suprafaţă, unde huno-ungro-maghiarii au politic quinta royală, „emanaţii” îmbujoraţi full
de popi, iar plisnoţii cacialmaua, singura salvare a Fiinţei
naţionale a poporului ei este înrolarea lui sub sceptrul Crucii, sub stindardul
naţionalismului creştin-ortodox.
Doctrina politică a României de suprafaţă este: „se
poate şi aşa”, deci „se poate orişice”.
Doctrina politică a plisnoţilor
este anticreştină şi antiromânească.
Plisnoţii se folosesc de trecut pentru a-ţi fura prezentul şi a-ţi
ipoteca viitorul.
O radiografie pertinentă le-o
face slavistul, cei drept cu grave lacune în cunoaştere Ortodoxiei, parlamentarul,
doctor Nicolae Bacalbaşa, „Ăia (tătucii
lor, adică) îi băgau să putrezească în
puşcării, le scoteau dinţii cu cisma, montau experimentul Piteşti, îi lăsau
fără serviciu, îi trimeteau la Bicaz, Bărăgan sau Canal, scormoneau viaţa lor
şi a neamurilor şi îi înlănţuiau în dosare restrictive amputându-i social, le
ardeau sau confiscau bibliotecile.
Ăştia, adică voi..., cei mutaţi în casele
celor daţi afară de acolo, ocupanţi ai posturilor celor eliminaţi pentru care
nu eraţi pregătiţi, nici capabil intelectual, intraţi cu dosar la facultate,
ocupând locurile unora care nu aveau dreptul să înveţe carte mai sus (de exemplu copiii de preot sau de deţinut
politic).” (Nicolae Bacalbaşa, Frica, Greaţa, Fofilarea. Colecţia Opera
Omnia – Publicistică şi eseu contemporan, Ed. Tipo Moldova, Iaşi-2014, p. 17)
Printre Grâul şi Viţa de vie,
izvor de cult al pâinii şi al vinului, cuminecare pentru poporul României Tainice, au răsărit buruienile,
turiţa şi cucuta înăbuşind creştinismul ortodox vlaho-român.
„În timp ce Petre Ţuţea, Noica, Gheorghe Brătianu şi atâţia alţii
putrezeau prin puşcării – şi câte ar fi putut face pentru luminarea neamului în
acest răstimp – valurile de mediocritate, de nulităţi, invadau locul lăsat de
cei ucişi, izgoniţi, prigoniţi.” (ibid., p. 18)
Sub epoca Cortinei roşii, esenţa României Tainice era ermetic închisă
în temniţe, penitenciare, decimată, ucisă, prigonită, altă parte rămasă „afară” fiind permanent terorizată,
persecutată şi continuu supravegheată. După lovitura de stat organizată de
Păpuşarii ocultei şi sforile progeniturilor activist-proletare s-a cocoţat pe
stat o Românie de suprafaţă dintre
foşti, adică „Ăia” şi odraslele
foştilor, „Ăştia”.
Căderea liberă în neant, în
prăpastie, în haos, în derizoriu, în mistificare, în mojicie se continuă. Nici
creştin, nici ateu sau şi una şi alta, defulat şi refulat, fără rost, dar
anost, un ins neformat dar reformat, reactualizându-şi permanent ridiculizarea,
nebăştinaş, trufaş şi laş, plin de împăunare fără asumare, simplu, nestufos,
confortabil de stupid, înfipt în ifose, îngâmfare şi persiflare grandomană,
încet în gândire şi molcom în vorbire, neavând textul îşi susţine pretextul într-un
trucat context, simultaneitate tulbure care în vârtejul alunecărilor socio-economico-politice
îşi exercită hinterlandul puterii, păşind legănat, sfidător, batjocoritor pas cu pas între xenofobie şi
mizantropie, călcând apăsat pe neînţeles şi imprevizibil printre ambiguitatea
mulţimii emoţionate, pendulând astfel între goticul aparenţei, al confuziei şi
barocul zavistiei.
Altfel spus, după doctorul
Bacalbaşa, „O faţă ce nu sclipeşte de inteligenţă, dar luceşte a prosperitate ca
un pantof bine lustruit.” (ibid., p. 205)
Trinitatea exercitării puterii
sale să-se-şti-e stă sub sceptrul
lui IN : IN-SINUEAZĂ, IN-CITĂ, IN-STIGĂ.
Personajul în speţă,
penalul-vânător de penali este chiar un
IN-S sociabil, biologic şi reciclabil.
În România de suprafaţă toate instituţiile statului plutesc în derivă,
împinse de „Ăştia”, de plisnoţi
transtiseni, ducându-se pe apa învolburată a sâmbetei...
Acum, România se află perpetuu
când dedesupt, când de suprafaţă,
când dedesupt, când de ...
Acum este vizată spre pieire
însăşi întocmirea acestui popor străvechi cu limba sa, credinţa sa, religia sa,
tradiţia sa, datinile sale, cultura sa, spiritualitatea sa, omenia sa, jertfa
sa, iubirea sa, adevărul său, frumuseţea sa, viaţa sa, fiinţa sa, veşnicia sa,
taina sa, miracolul său divin, menirea sa hristică, biserica sa
hristic-ortodoxă.
Acum nu se mai scrie „istorie autentică”, cultură creştină,
spiritualitate ortodoxă unde să se poată „refugia”
la vreme de prigoană fiinţa naţională.
Acum şi Biserica naţională stă
cu braţele încrucişate, cu pântecele apăsat de privilegii princiare. Ierarhii
B.O.R. nu mai slujesc prin ÎMPĂRTĂŞIRE cu HRISTOS, cu Neamul, cu poporul, cu
Ţara, ci prin ÎNCÂRDĂŞIRE cu emanaţii loviturii
de stat, ai României de suprafaţă.
Acum preşedenţia României de suprafaţă este o veritabilă show – business sub blazonul destul de
confortabil şi răspicat „If you like it”, „Cum vă place”, ori „Dacă aşa vă place”.
Luând atitudine ca Fiu
slujitor, slăvitor al României Tainice prin
cuvânt, scris, instituţie împotriva României
de suprafaţă, Artur Gabriel
Silvestri a îmbrăcat ca şi înaintaşii săi Cămaşa lui Hristos.
Sfântul Apostol Andrei – Ocrotitorul
şi Încreştinătorul Daciei Tainice ni i-a dăruit pe Andrei Şaguna, Andrei Mureşanu,
Andrei Scrima, Andrei Ciurunga, Andrei
Vartic ş.a.
Vârcolacii, plisnoţii transtiseni
ai României de suprafaţă ni i-au luat
în ajunul şi noaptea Sfântului Andrei pe Codreanu,
părintele protosinghel Arsenie Boca,
Artur Gabriel Silvestri.
DOAMNE, dă-ne iarăşi pîinea noastră cea spre fiinţă - ROMÂNIA
TAINICĂ!
+ Sf. Apostol ANDREI – Ocrotitorul României
Tainice Creştin-Ortodoxe.
Fond de carte – bibliofil Dumitru Ionescu – Bucureşti.