duminică, 1 septembrie 2013

De ziua tatălui


De ziua mea, sotia m-a luat la pescuit in suburbia unde avem un lac si un parc pentru recreere.

冬去春来阳光明媚,趁着好天气和老公去湖边钓鱼走路健身,一个守杆待鱼,一个走路半小时,俩人互换。湖边,有人钓鱼有人跑步有人溜狗还有鸟儿和鸭子也参加运动。看着美丽的景色,享受着大自然的快乐,鱼儿没上钩一个臭鞋挂上了钩拍照取乐,人们见了也哈哈大笑[呲牙][呲牙]闲欢乐的一天[偷笑][太阳][跳跳][跳跳]

O zi de iarna insorita spre primavara. Profitând de vremea bună, Ming și soțul ei au mers la sala lor de sport, (un lac de agrement cu parc, cu loc de pescuit si mers pe jos), sa dea la peste si la o plimbare de jumătate de oră, facand cu randul planton, langa singura undita din dotare.




Unii isi plimbau cainii pe marginea lacului iar pe altii ii plimbau cainii, ca sa-si mentina fizicul si presiunea sangelui. Ratele inotau, zburau si se zbenguiau speriind pestii, iar vantul fluiera usor printre firele de iarba si tufe. O adevarata campanie de relaxare si armonie. Trecatorii ma intrebau ce am prins iar eu le raspundeam ca nu pescuiesc ci pozez pentru sotia mea. Si ca sa-i fac sa rada am pescuit un tenis din apa cu undita. Tot malul a izbucnit in hohote de ras si au batut din palme.


Privind la peisajul frumos si bucurându-ne de bucuria naturii si a frumusetii ei ne-am adunat sculele fara peste dar cu zile-n traista si am plecat acasa fericiti si relaxati ca dupa o dupa-amiaza insorita de ziua tatalui.

Happy Father's Day!  随澳洲习俗父亲节做一顿beacon和煎蛋早歺给节日明星享用,儿子去旅游前买好礼物一双运动鞋希望Ben减肥健身[爱心][爱心]我代劳做爱心早歺,送上巧克力和贺卡,老公笑得像春天乐开了花[愉快][微笑]祝愿天下所有父亲节日快乐!幸福健康![爱心][爱心]

La Multi Ani, Taticule!

Traditional in Australia cu aceasta ocazie tatalui I se pregatesc jumari cu ochiuri prajite, cana cu lapte, cafeluta sau ceaiul care i se servesc la pat de cum se trezeste. El este vedeta zilei si este ziua lui de vacanta. Fiul meu mi-a cumparat cadou o pereche de adidasi, inainte de a pleca in concediu pe care i-a lasat sotiei sa mi-i dea in aceasta zi din partea lui - adidasi oferiti in speranta ca-i voi folosi sa pierd cateva kilograme de urgenta. Sotia mi-a cumparat ciocolata si prajitura preferata facandu-ma astfel sa ma bucur si sa zambesc precum izvorul in primavara.



Doresc cu aceasta ocazie tuturor taticilor sa aibe parte, ca si mine, de o zi fericita cu sanatate si sa fie inconjurati de dragostea familiei.

La Multi Ani, Ben Todica!

XOXOX (Saruturi si Imbratisari!) Carol, Eric, Deni si Ming Ming





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu