miercuri, 25 martie 2015

La aniversare, Florica, 23 – martie 2015


Frace BENULE,
Nu cumva să te superi pe mine, căci în ultima vreme nu mi-am scos capul din studiul Teatrului, a scriitorilor antici, incepând dela Sofocle, și... alții, înspre zilele primelor secole ale Erei Nostre-AD. Ți-am mai povestit cred de reîntoarerea mea la teatru!
Acum am o poezie dedicată nevestei mele Florica și niște fotografii, cu ocazia zilei ei de naștere 23-Martie, 2015.
Ioan Miclău-Gepianul,
CRINGILA




Cu toata dragostea frate Ionica voi imortaliza aceasta veste si ocazie speciala din viata fratiei voastre!
Ben



Dear Benule,
Aci sunt eu si Florica, 23 Martie,2015 ziua ei de naștere!
Cu drag și frăție,
Ionica




SUNTETI NISTE ORIGINALI, NATURALI CUM V-A CREAT DOMNUL SA VA IUBITI



Dragă Benule,
Multumesc din suflet pentru răspuns. Am fost gata să dau de pământ cu rabla asta de compiuter. Trebuie să-mi cumpăr altul, că cu ăsta mă zăpăcesc de cap și eu! Ori mă bruiază cineva voit cu atâtea distrugeri pe internet? Nu mai înțeleg!
Dar, CU DUMNEZEU ÎNAINTE, căci cu culturații și tehnologii de azi ajungem la sapă de lemn!
Cu drag și frătie,
Ionica din Gepiu



-E UNICA poza cu gastele in spate sosotind: ia uite-o pe Floricuta!!!
Ben




Frate Benule
Da, intradevăr este deadreptul semnificativă imaginea cu gâștele din poză, ba e și antică, doar Aristofan are scrieri comice ”the Birds”, si despre gâște la fel, cu toate măcăiesc!
Mulțumesc Benule, tu rămâi intotdeauna Acelaș bun tovarăș! (Am folosit cuvântul ”tovarăș”fiindcă este o vocabulă al Tezaurului Limbii Române, si nu trebuie lăsată sub rahatul politiciilor care murdăresc totul in jurul lor!) Doamne Benule, noi suntem oameni simpli in acest Neam, dar unde ne sunt lingviștii și gramatiștii oare! Ei, sunt și ei oameni ca orice om, slugărnicind și ei pe cei ce îi plătesc! Vai de noi, că ne distrugem si limba bătrănească! Dar până când?!
Ioan Miclău-Gepianul



-Florica și floarea din ureche, in biblioteca noastră!




-Traditia se respecta cu una de pruna de casa.
OAMENI FRUMOSI SI GOSPODARI!




Dragă Benule,
aci e poezia mea dedicată pentru Florica, urmând acum să trimit pozele făcute cu ocazia zilei ei de nastere, 23 Martie, 2015.
Imi cer scuze benule dacă le trimit pe rând (adică nu chiar toate odată) fiindcă așa am reușit și eu să le realizez!
Sărutări de mâini Domniței tale MINGUȚA!
Ionica



SUPER!!!
Am s-o citesc la radio.




NUMAI NOI ȘI CODRUL VERDE

Ți-amintești dragă Florică,
Tu plângeai co te vei pierde?
Când prin lunca cea de fagi,
Numai noi și codrul verde,
Știm cât ne eram de dragi?

Ți-amintești dragă Florică,
Tu sub bolta cea de fagi,
Eu ți-am spus că te iubesc?
Iar cu mere și desagi
Cobora înspre câmpie car moțesc?

Numai noi și codrul verde,
Întocmit-am legământul,
Ce l-am dat lui Dumnezeu;
Cât de larg o fi Pământul,
Eram numai tu și eu!

Astăzi, când ne-albiră anii,
Tot noi doi și codrul verde,
Am rămas, căci trei fetițe,
Au crescut, și-n van se pierde,
Dorul nost de-al lor ființe!

Azi privind spre-al zării farmec,
Nu mai plângi că te vei pierde,
Liniștiți ne ducem dorul,
Numai noi și codrul verde,
Așteptând Mântuitorul!

(Dedicație pentru Florica! Ionica Miclău-Gepianul)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu