marți, 24 octombrie 2023

VASILICA GRIGORAȘ - HOTARE BINECUVÂNTATE

 




HOTARE BINECUVÂNTATE

Vasilica GRIGORAȘ

 

~*~

 

Dragi copii și nepoți

doresc să vă spun la toți

că-mi sunteți hotare

până la soare

de la munte la mare

tainică îmbrățișare

strop și ocean

tărâm samaritean

vale și pisc

fără niciun risc.

 

Îmi sunteți stâncă

de iubire adâncă

soarele și luna

pentru totdeauna

lumină și căldură

blândă geamandură

atinsă cu zâmbet și lacrimă

din suflet de mamă.

 

Îmi sunteți bucurie și durere

la orice adiere

mâna dreaptă și cea stângă

când sunt prea nătângă

pasul care mă preumblă

cu energie dublă

dar și calmă opritoare

când mă duc la vale.

 

Îmi sunteți vis dar și coșmar

de mi-e sufletul amar

când aveți nevoi

și nu sunt lângă voi

iar dincolo de voi

mădularele mi-s moi.

 

Îmi sunteți sâmbure și fruct

pe cale viaduct

somnul vi-l veghez

chiar şi atunci când visez

și după ce mă trezesc

în rugăciune vă binecuvântez.

 

Pe cale umblând

îmi sunteți ornic blând

vă iubesc mereu

din tot sufletul meu

pentru că-s un biet solist

din mila Domnului exist

dar mă îndrept treptat

spre veșnicul palat

iertat să-mi fie al meu păcat.

 

~*~

VASILICA GRIGORAȘ

Din vol. „Stropi de toamnă verde”, Iași, PIM, 2020)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu