duminică, 17 august 2014

Stimată redacţie a revistei ”Suflet nou”,


Mă bucur ca un copil de fiecare dată când primesc revista dumneavoastră, revista noastră în slova părinţilor mei, a celor ce ne iubim neamul, credinţa, limba şi strămoşii. Întodeauna am simţit că sunt transportat în gospodăria pământului străbun deschizând-o, pământ bogat, înlăcrimat, cu sânge spălat de vremuri şi cu hărnicie muncit şi primenit de românii de acasă. Oameni care nu obosesc, care scriu, respiră şi transpiră viaţa şi lumina neamului atunci când scriu şi împărtăşesc, clădind în sufletul celor dragi preamărindu-i pe cei ce au fost, care sunt şi fac cinste celor ce vor veni. E atâta bucurie, entuziasm şi talent în paginile revistei, atâta energie tinerească şi înţelepciune ce pulsează din rândurile presărate cu drag de învăţătorii noştri încât nu ezit să nu suspin de fiecare dată de dor de meleagurile copilăriei şi de stimă şi recunoştinţă pentru şcoala noastră românească. Astea toate sunt rânduite cu drag de redacţie cu scopul de a ne descreţi frunţile şi de a ne umple de speranţă, credinţă şi curaj, de a ne face frumoşi şi puternici. Nu pot să nu apreciez generozitatea celor două scriitoare, Veronica Balaj şi Maria Rugină din numerele 2, 3, 5 şi 6 pentru cuvintele de înălţare faţă de umila mea contribuţie culturală şi artistică. Câtă osteneală şi rânduială în dulcele grai bănăţan. Iar eu de aici, de dor din pustiul australian, citind publicaţia ”Suflet nou” nu pot decât să trăiesc “istina” acestui vers rebel cotându-l apreciindu-l şi respectându-l pe Tiberiu Popovici din Bocşa, Caraş Severin unde am fost şi eu “săgârce“ odată în speranţa că:
“O să mai coc crumpi în tobă
Şi-o să săd numai în sobă
Poace că oi ieşî la lucru,
Doar numa dacă cânta cucu!”
Cu drag şî dor,
Ben Todică din Australia,
care cu ocazia împlinirii a 15 ani de existenţă a revistei cu un titlu atât de sugestiv şi drag nouă tuturor, vă urează dumneavoastră cititorilor, realizatorilor şi nu mai puţin directorului fondator ANDREI BĂLAN, un adevărat SUPER călduros LA MULŢI ANI!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu