vineri, 2 septembrie 2022

Sorin Poclitaru - Meniu progresist

 



Meniu progresist

 

 

~*~

 

Mă bucur foarte mult iubită UE

Că ne îmbii cu zeamă de gândaci,

Că după rumegușul de copaci,

Ceva mai bun, eu mă gândesc că nu e.

 

Am pregătit rețete minunate,

Aripi de libelulă în aspic

Și molie scăzută-n arpagic

Și niște musculițe gratinate.

 

Păianjenii îi facem tochitura,

Spunea vecinul că i-a pus la fum

Și-s mucilaginoși cât trebe acum

Și-s numa' buni să-i mozolești prin gură.

 

De paște, facem drobul din furnici

Și facem tenie cu maioneză

Și facem o salată berlineză

Din cărăbuși. Din larve facem mici.

 

Din coropișnite vom face zamă,

Din musculițele de-oțet, compot,

Vom stoarce gărgărițe la robot

Când o să vrem să bem, adio, mamă!

 

Vom face din albine papricaș,

Că-i dulce carnea aia, de la miere,

Și din faină de coleoptere

Vom face urdă și vom face caș.

 

Zicea o arătare seculară,

Cu fața ca un fund de guguștiuc,

Că o să facem din căpușe suc,

Că sucu-i minunat pentru gargară.

 

Atâta tot mai am de întrebat,

Iubiți conducători, de-mi puteți spune:

Dacă insectele-s așa de bune,

Voi pentru ce mâncați numai rahat?

 

~*~

Sorin Poclitaru

 

 

 

Sursa: NICOLETA MARINESCU









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu