joi, 1 septembrie 2022

Vasilica Grigoraș – DIMINEȚI DE SEPTEMBRIE

 




DIMINEȚI DE SEPTEMBRIE

 

 

~*~

 

ca un binecuvântat leac

de la o vreme îmi plac

dimineţile de septembrie

îmbrăcate-n rouă albăstrie

dezmierdate de soarele

din spatele unei perdele

de fum care mă învăluie

şi tandru îmi îngăduie

cu borangic să mai brodez

şi-apoi să consolidez

pe mătasea translucidă

din mintea-mi trează şi lucidă

pe lacul galben-auriu

al sufletului cald, vioriu

din care-mi dau ghes năuce

vocile lăuntrice

sorocite unui adânc de sertar

cu aromă verde de-arţar

închipuite că sunt pietre scumpe

suită de slove mărunte

dintr-o scrisoare incendiară

ca dragostea să nu piară

dar nici sufletul să-mi pârjolească

ci viaţa dulce să-mi hrănească

iar la stacojiu apus

să-I mulţumesc lui Iisus

 

~*~

Vasilica Grigoraș










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu