joi, 25 decembrie 2014

Christos se naşte SLĂVIŢI - L

Cătălin Afrasinei

Cel care stăpânind
Cel care având
toată puterea
nu
o va folosi
şi
va învinge
luminile
şi
tot întunericul
se va stinge
veşnicia
Pre El
îl va urma
dinafara
dinapoia
deasupra
dedesubtul
din alte puncte cardinale ale cosmosului
toate i se
vor supune
fără să ştie
(lao tzi)
citat apocrif
pe umărul
Pruncului nenăscut
&
când Pruncul
se va fi născut
toate îl vor urma
&
toate puterile lumii
îi vor cere voie să-L Urmeze
PRE SINE
&
Barbarii
Îi vor purta
Cununa
& de unde barbari în secolul XXI
de unde necredincioşi în secolul meu
de unde puşcăriaşi
care să atârne de spiritul dreptăţii
Tu
Doamne
Pe toţi
Îi
Cunoşti
&
cum îi iert eu ACUMA
Iartă-i Tu
Pe ticăloşi
numai o dată se naşte Iisus
SE CUTREMURĂ LUMEA
LUMEA SE CUTREMURĂ
Trăiesc
ÎN NUMELE BOILOR
CARE ÎNCĂLZESC PRUNCUL
cum Pruncul
încălzeşte vitele & râde
Christos se naşte slăviţi-l
în careul curat
în care nu se poate înşela
nici greşi
ca la un penalty vizibil
de pe o altă planetă
şi totuşi neacordat
forma perfectă
nu este cercul
forma perfectă
este triunghiul divin al lui hermes
Ochiul ISIHAST
El plânge
El cântă şi plânge
voi staţi de veghe
voi neamuri ale lui iuda
voi neamuri
din toate părţile pământului
care aţi făcut fiarele să vorbească la miezul nopţii
şi să ne arate Calea Îndărătului Spre Mântuire
ce este mântuirea
a întrebat j. monod
&
tot el a răspuns
,,eu cred că Trupul
este o alcătuire atât
de perfectă
pe care
numai
perfecţiunea
Lui Dumnezeu
l-a
putut concepe’’
pentru ca eu să mă lupt până în secolul al XXI-lea
cu satanael
şi să cred că-i pot face faţă
,,cu el te-ai luptat
şi nu i-am dat voie să te piardă’’
pentru că sufletul
NU PIERE
ce este
sufletul
a fost
întrebat
krishnamurthi
Maica Domnului este Sufletul care a născut Pământul
nu mă mai mir
nu ştiţi nici atâta
nici atâta nu ştiţi
cât să se nască lumea
dintr-o convorbire telefonică a lui eliade cu krishnamurthi
& de unde ştii tu acestea krishnamurthi
de la athos
Doamne
Fiinţa Fiinţelor
Nu sfârşi lumea
las-o să TE petreacă lin
Doamne
FIINŢA FIINŢELOR
printre brazi printre sfinţii crini

cum coboară Mesia cum pământul Îl adoară




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu