miercuri, 4 iulie 2018

Corespondenta cu UN OM - ( scrisoarea a patra )





Buna ziua,

O sa continuam astazi cu alt exemplu, putin mai complicat.
In Biblie este scris: Eu sint: ALFA si OMEGA, inceputul si sfirsitul, cel dintii si cel de pe urma. O sa analizam putin aceasta afirmatie. Dupa Eu sint urmeaza 2 puncte, ceea ce ne spune ca dupa aceste 2 puncte trebuie sa obtinem un nume, ceva unitar, ceea ce va si rezulta in continuare. Daca ALFA este cel dintii si OMEGA este cel de pe urma, atunci inceputul si sfirsitul se refera la inceputul celui dintii (adica inceputul lui ALFA) si la sfirsitul celui de pe urma (adica sfirsitul lui OMEGA). Luam inceputul lui ALFA adica AL si sfirsitul lui OMEGA adica GA si alaturindu-le obtinem ALGA. Dupa cum am mentionat intr-un mesaj anterior, cind stramosii nostri vroiau sa transmita ceva important citeau de la dreapta la stinga. Daca citim acum de la dreapta la stinga ce am obtinut (adica ALGA) ne rezulta AGLA. Ei bine, prima data cind am intilnit acest cuvint in cautarile mele (care mie personal nu imi spunea nimic) am fost surprins, deoarece cei care il citau spuneau ca este foarte important, ca este unul din numele sub care este cunoscut Creatorul nostru, fara a mentiona de unde provine acest nume, cum a fost obtinut. Acest nume apare in multe ritualuri de magie, apare gravat pe inele, pe amulete, etc., asa ca mi-am zis: la un moment dat trebuie sa vad de unde vine acest nume, si intr-adevar l-am gasit asa cum v-am aratat mai sus. Dupa ce l-am gasit am fost curios sa vad daca si altii au ajuns la acelasi rezultat, asa ca am cautat pe internet, si printre fel si fel de opinii am gasit si pe cineva care a spus ca el crede ca vine de la afirmatia citata mai sus, fara a mentiona cum a ajuns la acest rezultat. Rationamentul pe care l-am aplicat in cazul afirmatiei citate din Biblie, ne conduce la acelasi rezultat indiferent de limba in care analizam acest citat. Este de retinut acest lucru, deoarece este printre putinele cazuri de acest fel (si numai pe un singur nivel de intelegere) in care unele din cunostintele ascunse in Biblie pot fi descifrate si in alta limba in afara limbii noastre stramosesti. Mentionez ca in citatul din Biblie, ALFA si OMEGA mai inseamna si altceva cu totul diferit (pe alt nivel de intelegere), dar care trebuie sa ramina ascuns, deoarece omenirea nu este inca in stadiul de dezvoltare care sa-i permita sa accepte asa ceva, fara a fi bulversata complet (si ma refer aici la revolte de masa contra Bisericii, contra guvernelor, etc.).
Am sa fac acum o mica paranteza, ca sa va explic cam in ce fel ajung la unele cunostinte, si cum ma ajuta DOMNul nostru. In Biblie este scris ca DOMNul nostru a facut lumea cu intelepciune, asa ca eu mi-am zis ca asta inseamna ca nu a fost in stare de meditatie, de iluminare, de visare, etc., ci intr-o stare normala, asa cum sintem si noi atunci cind muncim, cind realizam ceva concret (deoarece noi sintem creati dupa chipul si asemanarea sa, atunci pentru a-l intelege pe Creatorul nostru, trebuie sa vedem cam cum gindim si actionam noi, oamenii). Asa ca mi-am zis ca si eu trebuie sa inteleg lumea (pe care DOMNul nostru a creat-o) tot cu intelepciune, ceea ce i-am si cerut Creatorului nostru, sa ma ajute sa ajung la un nivel de cunoastere bazindu-ma pe intelepciune. Dar cam ce inseamna aceasta intelepciune? Am sa dau o definitie personala, cam ce cred eu ca presupune: cunostinte teoretice solide, dublate de practica, iar acestea doua bazate pe LOGICA. Am sa va explic de ce am facut aceasta cerere Creatorului nostru. Pe parcursul vietii am citit despre tot felul de oameni (yoghini, budhisti, crestini, etc.) care intr-un fel sau altul au ajuns la ceea ce se numeste starea de iluminare (numele prin care definim aceasta stare nu este important), si care toti au afirmat cam acelasi lucru, si anume: in aceasta stare au vazut ca lumea in care traim (lumea noastra materiala) este o iluzie, fara a explica nici unul dintre ei cum este posibil asa ceva. Eu m-am gindit: toti acesti oameni nu ar fi riscat sa faca aceasta afirmatie daca nu ar fi vazut asa ceva (acestia traind in epoci si culturi diferite), inseamna ca ceea ce au declarat este adevarat, dar cum este posibil asa ceva? M-am gindit ca cei care au ajuns in aceasta stare de iluminare au fost numai spectatori, ca niste spectatori la un film, care la sfirsitul filmului pot sa spuna ce au vazut, pot sa relateze desfasurarea filmului, dar nu pot spune nimic despre cum a fost facut filmul respectiv. Si eu mi-am zis ca nu vreau sa fiu numai spectator (poate nici nu este asa important sa fii spectator), eu vreau sa inteleg cum a fost facut filmul de la inceput pina la sfirsit, in cele mai mici detalii, adica cum a aparut ideea initiala in capul scenaristului, cum a scris scenariul, cine a fost regizorul, care a fost munca acestuia, cum au fost alesi actorii, pe ce criterii, munca acestora, cine au fost cei care au pus lumina, cei care s-au ocupat de sunet, machiorii, rolul figurantilor, numele lor, etc. Asa ceva am cerut DOMNului nostru si ce am cerut am si primit. Cind citesc despre ceva care ma intereseaza si intilnesc anumite lucruri pe care nu le cunosc, imi spun: odata o sa ma ocup si de acest lucru, o sa vad de unde vine si ce inseamna de fapt. La citeva zile dupa aceea, fara sa fac nici un efort, fara sa ma mai gindesc la lucrul respectiv, imi vine in cap rezolvarea. Mentionez ca nu aud nici o voce interioara sau alte chestii de acest gen, pur si simplu imi vine in minte un gind asa cum ne vin tuturor. Aceasta rezolvare, aceasta solutie o trec prin filtrul LOGICII (este o procedura pe care eu am creat-o, un fel de instrument de masura), pentru ca tot ce a creat DOMNul nostru este LOGIC. La alte citeva zile dupa aceea, primesc doua, trei confirmari care imi dovedesc ca ce am gindit este adevarat. Aceste confirmari sint lucruri palpabile, nu mai sint niste simple ginduri. DOMNul nostru a ales aceasta cale de comunicare, pentru a-mi arata ca sint pe calea cea buna, si ca gindul care imi vine in cap nu este o creatie a mintii mele, ci imi vine direct de la el. Am sa va dau un exemplu de astfel de confirmare, pentru ca este normal sa va intrebati cam in ce ar consta asa ceva. Pai gasesc aceeasi solutie, aceeasi rezolvare in documente vechi de sute de ani. DOMNul nostru, in intelepciunea sa, a ales aceasta cale pentru ca asa este LOGIC. Daca de exemplu, as fi citit prima data despre lucrul respectiv in aceleasi documente vechi, nu as fi avut nici o dovada, nici o certitudine ca ce am citit este adevarat. Inchei acum mica mea paranteza (care se pare ca nu a fost chiar asa mica) si revin la ceea ce ne intereseaza.

O sa luam cuvintul OMEGA si o sa ne jucam putin cu el, dar mai inainte trebuie sa facem citeva precizari. V-ati intrebat vreodata de ce alfabetul limbii grecesti este diferit de alfabetele altor limbi? Adica cam care ar fi motivul pentru care o litera este definita cu ajutorul unui cuvint (sau al unor simboluri). Ei bine, acest alfabet a fost creat special de catre stramosii nostri pentru a transmite anumite cunostinte referitoare la ceva anume. Acest ceva anume este instrumentul (mecanismul) atlant pe care l-am amintit intr-un  mesaj anterior, si care, ca orice instrument, trebuie construit pe baza unui plan (pentru a fi siguri ca fiecare piesa se gaseste acolo unde trebuie) si dupa aceea trebuie calibrat (pentru a fi siguri ca functioneaza asa cum trebuie), dar despre acest instrument (mecanism) o sa vorbim cu ocazia altui mesaj. Litera M poate fi reprezentata sub diferite forme, insa noi o sa folosim numai doua dintre acestea (ambele corecte) si anume:





iar rezultatul seamana cu o creatura ciudata cu doua picioare, nu-i asa? O sa-i punem acestei creaturi si doua miini iar dupa aceea o sa-i aranjam putin picioarele.

Dupa cum am mai spus, in alfabetul limbii noastre litera ȋ nu a existat initial (si nici nu ar trebui sa existe de fapt), prin urmare cuvintul mȋna se va scrie MNΛ. Trebuie precizat aici ca forma initiala a acestui cuvint este MN (numai atit si nimic mai mult), asa cum este utilizat inca in satele de pe la noi. Limba vorbita in popor este mult mai apropiata de limba stramosilor nostri decit limba literara (care a fost fasonata pe ici pe colo, in punctele esentiale). Noi o sa folosim pentru exemplul nostru forma MNΛ, care ne avantajeaza putin, in sensul ca vom sari o etapa in constructia desenului nostru (daca am folosi forma MN, dupa aceea ar trebui sa ii desenam si doua palme creaturii noastre, asa ca preferam cealalta forma).  Litera N poate fi reprezentata sub urmatoarele trei forme (toate trei corecte), fiecare dintre acestea fiind utilizata de la caz la caz, in functie de context:







Si daca tot am obtinut ce am obtinut, putem sa-i dam si un nume, o sa o numim pur si simplu

Λ Λ

si putem sa o folosim ca material de studiu, din cind in cind.  
O sa vorbim acum putin despre litera G, care apare pe desenul nostru exact in pozitia a doua centre energetice importante ale CREΛTVRII, primul centru fiind chiar sediul energiei KUNDALINI (ca sa vezi ce intimplare). Observam ca forma literei G seamana cu forma unei spirale, a unui vortex (poate un vortex energetic, de ce nu?). Si daca tot vorbim de acesti centri energetici, poate ar fi cazul sa vedem cum se numesc acestia, pentru ca aproape toata lumea crede ca numele vine de la prietenii nostri din India. Ei bine, un asemenea centru energetic se numeste CEΛKRΛ (exact cum se pronunta in limba noastra la fel se pronunta si in India), pentru ca numele a fost dat de catre stramosii nostri (ca si in cazul energiei KUNDALINI). Trebuie sa facem aici o mica trecere in revista a evenimentelor pentru a putea intelege cu adevarat ce s-a intimplat in realitate. In trecutul nostru indepartat (cind anume nu stiu si nici nu cred ca este important) citiva dintre stramosii nostri cei mai invatati (care posedau adevaratele cunostinte) au ajuns pe meleagurile actualei India, si s-au stabilit acolo. Motivul pentru care au facut acest lucru mie imi scapa, dar poate ca nici nu este asa important. Odata stabiliti pe acele meleaguri, acesti initiati au decis sa transmita cunostintele pe care le detineau si localnicilor (numai anumitor localnici initiati, bineinteles) dar exista un mic impediment, limba pe care o vorbeau localnicii era complet diferita de limba lor, iar adevarata magie (cunostintele avansate pe care le posedau) avea efect numai in limba in care fusese creata, adica in limba noastra stramoseasca. Si atunci au gasit o solutie, au lasat cu limba de moarte (ca sa folosesc o formula des intilnita in povestile noastre) ca aceste denumiri sa se transmita din generatie in generatie pe cale orala exact asa cum i-au invatat ei (au inglobat aceste cunostinte in tot felul de poezii, poeme, cintece, etc. cu caracter sacru). Timp de mii de ani acestea s-au transmis cu acuratete pe cale orala (ca si cum astazi am face mii si mii de copii, una dupa alta, folosind tehnica digitala, de exemplu), dar la un moment dat acestea au fost puse si sub forma scrisa, si atunci a aparut o oarecare problema, in sensul ca stiau cum se pronunta cuvintul respectiv dar nu stiau cum sa-l scrie. Solutia pe care au gasit-o a fost de a-l scrie folosind alfabetul lor (complet diferit de alfabetul nostru stramosesc) dar s-a pierdut astfel adevarata magie, pentru ca trebuie sa amintim ca: adevarata magie se realizeaza atunci cind ceea ce gindim, ceea ce spunem, ceea ce citim si ceea ce scriem reprezinta unul si acelasi lucru, adica un singur TOT. Eu personal cred ca stramosii nostri initiati au transmis si reprezentarea grafica a cuvintelor (scrierea acestora), celor citiva initiati localnici, numai ca pe parcursul a mii de ani (numarul acestora fiind destul de mic) aceasta scriere a fost uitata sau abandonata, pentru ca este destul de greu sa inveti, sa retii si sa folosesti niste cuvinte dintr-o alta limba, cuvinte care pentru un nativ sint niste cuvinte simple, dar care pentru tine vor ramine niste insiruiri ciudate de semne si simboluri care nu iti spun nimic, pentru ca nu le folosesti zilnic in comunicarea cu ceilalti. Prin urmare, ceea ce trebuie sa luam de baza este pronuntia cuvintelor din textele sacre, care s-a pastrat aproape neschimbata timp de mii de ani. In ceea ce priveste transcrierea acestor cuvinte folosind alfabetul nostru trebuie sa fim precauti, pentru ca uneori aceasta transcriere este corecta (ca in cazul energiei KUNDΛLINI), alteori nu (un exemplu fiind chiar CEΛKRΛ).
Sa vedem acum ce inseamna aceasta CEΛKRΛ. Pai o sa despartim cuvintul astfel:
CEΛ K(ca) RΛ adica CEA care este ca (care se aseamana cu) RΛ. Acest RΛ este intilnit in Biblie sub denumirea de LUMINA DIN LUMINA, adica este LUMINA (in sensul de informatie) care a fost creata din LUMINA primordiala. Cu aceasta LUMINA (in sensul de informatie) a fost creata si este modelata continuu lumea noastra fizica. Deoarece aceasta LUMINA (informatie) actioneaza asupra energiei pe care o modeleaza continuu, ea deplasindu-se sub forma unor vortexuri informationale care alimenteaza CREΛTURΛ prin intermediul CEΛKRΛ, de foarte multe ori aceste vortexuri informationale sint denumite in mod gresit vortexuri energetice. Prin urmare o CEΛKRΛ nu reprezinta un centru energetic, ci un centru informational (o interfata informationala). Fiecare CEΛKRΛ este functionala, numai ca ea poate fi in stare activata sau nu. Pe masura ce numarul de CEΛKRΛ active creste (si daca functioneaza in parametri optimi), cresc si puterile si abilitatile CREΛTURII, ea devine din ce in ce mai sanatoasa, mai puternica, incepe sa aiba acces la planuri si dimensiuni nebanuite. Chiar daca cele 7 CEΛKRΛ sint activate si functioneaza in parametri optimi, se poate intimpla ca energia KUNDΛLINI (atunci cind se dezlantuie) sa nu se poata strecura printre acestea. Pentru ca energia KUNDΛLINI sa aiba cale libera trebuie ca cele 7 CEΛKRΛ sa fie calibrate, adica sa lucreze ca un singur TOT (toate sa aiba aceeasi viteza periferica). Pentru a intelege mai bine o sa facem o analogie: sa presupunem ca fiecare CEΛKRΛ reprezinta o roata de transmisie, iar energia KUNDΛLINI reprezinta cureaua de transmisie care se strecoara printre cele 7 CEΛKRΛ. Daca viteza periferica a unei singure roti este diferita de viteza periferica a celorlalte, atunci ansamblul nu poate functiona si va suferi pagube importante (uneori ireparabile). Denumirea energiei KUNDΛLINI ne ofera si ea informatii importante, din pacate in acest caz nu va pot ajuta prea mult, deoarece asemenea informatii nu pot fi transmise prin internet. Tot ce pot sa va spun deocamdata este ca putem sa despartim acest cuvint asa cum dorim, de exemplu:
K(ca)  UNDΛ  LIN  I  sau  K(ca)  UN  DΛ  LI  NI,  sau oricare alta varianta, de ce nu?
O sa vorbim acum putin despre un cuvint pe care il tot intilnim mereu, atit in viata de zi cu zi, cit si in cazul cuvintului DOMN, dar pe care l-am intilnit si in cazul CREΛTURII noastre, acest cuvint este cuvintul OM. Acest cuvint ar trebui sa fie ceva important nu-i asa? Se pare ca asa si este, el desemneaza ceva foarte, foarte important. Va trimit ca fisier atasat un material (Be here now.pdf), pentru ca nu vreau sa va mai plictisesc cu povestile mele (sau din cauza ca s-ar putea sa nu reusesc la fel de bine ca autorul materialului sa exprim ce reprezinta cu adevarat acest cuvint), si am sa va indic de unde pina unde sa cititi (daca vreti sa cititi tot materialul cu atit mai bine pentru ca este destul de interesant), respectiv de la pagina 170 pina la 195. Cuvintul OM apare la pagina 176 si 191. Din pacate nu pot sa va indic unde anume se gaseste acest material pe internet, pentru ca l-am descarcat cu mult timp in urma, dupa care a zacut o vreme prin calculatorul meu pina ne-am intilnit amindoi.



 In incheiere o sa ne referim la alt cuvint important, un cuvint despre care toata lumea crede ca vine din limba greaca (un alt mare neadevar). Acest cuvint este GEOMETRIE, pe care o sa-l scriem astfel: GeOMeTRIe sau G e OM e TRI e. O sa aranjam putin acest cuvint si obtinem:


                                       G           e
                            O    M      e
                         T    R    I   e


Poate ar trebui ca din cind in cind sa priviti aranjamentul de mai sus si sa incercati sa reflectati asupra lui.
In mesajul urmator vom vorbi despre limba latina.

Cu stima,
                             Un Om

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu