luni, 1 noiembrie 2021

catalin afrasinei - epic poem dedicat reginei victoria după un răspuns al lui w. blake

 



epic poem dedicat reginei victoria după un răspuns al lui w. blake

 

 

~*~

 

timpul în dezmăț cu trupul

căzuse pradă souvenirurilor aduse-n port de pirații

care-l cunoscuseră pe shakespeare din tată-n fiu

neputând să moară precum ceea ce se zvonea din adâncuri

răspunsul lui w. blake adresat reginei victoria

,, trupul murise cu mult înainte de a se  naște

sufletul oripilat în enorma-i cutezanță

idealuri ucise de filosofii mântuitoare

până la unica întrebare al cărui unic răspuns

nu l-am putut afla

,, ce înseamnă drumul către tot eternul

află

nu există răspuns la această întrebare

ridicolul  motiv

,,trupul murise înainte de a se naște

bănuții aruncați luntrașului

fuseseră sau nu

gândiți ca speranță a tragicului

cu ochi răzgândiți

doar tu știi de câte ori murisem fără a -ți transmite

cuvintele în carnea lor de leopard

repezeala cu care mușcai

din ciocolata lui buddha

am dedus

victoria asupra cărților sibiline

au împiedicat acțiunea

după ce dădusem o definiție praxiologiei

căutam modele & executam numai copii după maeștri

ființa mea de atunci

pe care numai tu ai cunoscut-o

cu shakespeare în limba latină

(este scris în contemporanul

shakespeare deschidea școala de la 6 a.m .obligat de părinți )

[ meridianele nu fuseseră prea bine definite]

întâlnirea mea de la stanford

de azi

cu băștinașii

& eu băștinaș al pământului

numărând cei un million și două sute de mii de km pe sub mări și oceane

ca-n basme

de cabluri optice ori de fibră

de mi-i duce ca gândul voi pieri

am rămas viu

atât de viu

dorința de a-ți arăta cât îmi ești dragă

murisem

intraseși  în mormânt de rușine

fascinatorul

ar fi avut  zăvoarele trase

precum ancorele de la plecarea din latium

ființa aceea pe care o știi din trecutul legendar

ești tu

epicul linear  transmis

reginei victoria

regina reginelor

[răspuns abisal

ce s-ar face lumea

dacă reginele nu ar exista

cum ar dispărea pământul negru dintre gene

cum ar dispărea cerul rogvaiv prin hublouri etc ]

 

~*~

catalin afrasinei

 

 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu