miercuri, 12 februarie 2020

Ioan Miclău - Gepianu - Mi-e dor




Mi-e dor


~*~

Mi-e dor de sat,
Mi-e dor de strada mea cu praf,
Ascunsă de salcâmi în floare,
Poteca cea din lemn de brad,
Se-ncovoia ușor,
Călcând-o sub picioare!

Mi-e dor de sat,
De oameni simpli, neschimbători,
Din vorba lor cea blândă la rostire,
Înfășurată într-un sincer zâmbet,
Eu regăseam cu dor,
Acea aleasă, prea sinceră simțire!

Mi-e dor să văd,
Țărani mergând la coasă,
Țărănci cu fusta prinsă-n brâu,
Grăbind cu lucru-n casă,
Și-apoi, cu-același sârg,
S-alerge a da sprijin la secerat de grâu!

Mi-e dor să văd,
Duminici după rugăciuni,
Jucând și fratele și sora,
Toți tineri cu obraji arzând,
Iubirii veșnice jurând!

~*~
Ioan Miclău - Gepianu
Poezii alese-Vol.I.-Ed. ”Cuget Românesc”, 2005

pag.22.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu