duminică, 23 februarie 2020

Roxen - Ce-ți cântă dragostea




Roxen - Ce-ți cântă dragostea




~*~


As vrea sa fiu paharul
Care-ti atinge buzele
As vrea sa fiu si strada
Care iti simte talpile
Incerc si cu privirea
Sa iti inlatur hainele
Dar numai lasa-te
Dar numai lasa-te


Du-te, ba nu pleca
De fapt tu stii c-as vrea
Sa ma strangi in brate mai tare
Fugi, dar nu repede
Sa nu-mi scapi printre degete
Ajungem tot mai aproape

Hai, zi-mi ce-ti canta dragostea
Atunci cand ma privesti asa
Si daca-i piesa mea
Tu o sa ma saruti
In ritmul potrivit

Din cum iti canta dragostea
Din cum-ti danseaza inima
Voi stii ca-i piesa mea
Si c-o sa vrei s-o pui
Si maine pe repeat

Hai, zi-mi cum e la tine
Atunci cand vrei pe cineva
Si cand iubirea vine
Fara sa te astepti la ea
As vrea sa fiu si ploaia
Sa cad usor pe trupul tau
Dar numai lasa-te
Dar numai lasa-te

Du-te, ba nu pleca
De fapt tu stii c-as vrea
Sa ma strangi in brate mai tare
Fugi, dar nu repede
Sa nu-mi scapi printre degete
Ajungem tot mai aproape


Hai zi-mi ce-ti canta dragostea
Atunci cand ma privesti asa
Si daca-i piesa mea
Tu o sa ma saruti
In ritmul potrivit

Din cum iti canta dragostea
Din cum-ti danseaza inima
Voi stii ca-i piesa mea
Si c-o sa vrei s-o pui
Si maine pe repeat

N-as vrea sa-ti spun din multe
Cuvinte dulci pe praf de dor
Si cand se lasa luna
Sa-mi zambesti plin de culori
Si tot ce-nseamna suflet
Sa-mi topesc de palma ta
Ce-ti canta dragostea

Hai, zi-mi ce-ti canta dragostea
Atunci cand ma privesti asa
Si daca-i piesa mea
Tu o sa ma saruti
In ritmul potrivit

Din cum iti canta dragostea
Din cum-ti danseaza inima
Voi stii ca-i piesa mea
Si c-o sa vrei s-o pui

Si maine pe repeat…











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu