sâmbătă, 26 martie 2022

Luca Vasile - Romanță pentru totdeauna + Vintrea nopții dinspre stele

 



Romanță pentru totdeauna

de  Luca Vasile

 

 

~*~

 

Fiecare clipă e-un șirag de perle

Pe al vieții caier, irizări rebele

Ochii tăi iubito scăpărări aprinse,

Răscolesc de-aminte tăinuite vise

 

Despletiri de nuferi, fața ta senină

Văluriri de stele în a nopți lumină

Luna ce-ți mângâie, părul tău ușor

Înfioră noaptea lăcrimatul dor

 

Mă învălui tandru pleoapă de mirare

Dăruită mie, binecuvântare

Perle râurinde, roua de pe frunze,

Pregustând dulceața a lor tale buze

 

Adieri molcome, despletiri de ramuri,

A pădurii foșnet, macilor din lanuri

Din zăvoaie ascunse inimii ținuturi,

Se ridică-n zboruri aripe de fluturi

 

Sarabandic dans, în vibrări de harpă

Vălurit de valuri, în siaj de arcă

Ne lăsăm purtați, căi necunoscute

Al iubirii cântec cine să-l asculte

 

Și-n sclipiri de stele chipul tău străluce

Câtă frumusețe `n-adumbriri năluce!

Mâna ta iubito, dulcea-ți mângâiere

Îmi răsfiră gândul strigătul tăcere

 

Și-n lumina luni-n aurit plăpândă,

Îmi apari aievea cu privirea-ți blândă

Buzele setoase, dulcea-ți sărutare,

Îmi trezește visul trista-mi singurare

 

~*~

 

 

 

Vintrea nopții dinspre stele

de Luca Vasile

 

 

~*~

 

Vintrea nopții dinspre stele

Tăinuiri abia mijite

Îmi duc gândurile mele

Pe a clipelor aripe

 

Dorul care-ți știe duca

Hălădind a drag de tine

Îmi înalț spre ceruri ruga

Să te-aducă înspre mine

 

Îți simt mâna, mângâierea

Cât îmi ești de adorată!

Îmi e dulce precum mierea

A ta gură neuitată

 

Pleoapa  nopților veghere

Sclipuiri în colț de geană

Izvodirilor tăcere

Să te caut mă îndeamnă

 

Și-n visarea dinspre noapte

Printre stele strălucinde

Îți aud iubirii șoapte

Dorul care ne cuprinde

 

Pe obada vieții cale

Toate trec se duc pe rând

N-adăstarea mea visare

Îți duc dorul singurând`

 

~*~

Vasile Luca

 


Sursa: MELANIA RUSU CARAGIOIU  -  Se simte primăvara poeților, Apar primele poezii pline de sentimentul iubirii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu