marți, 8 martie 2016

LA MULTI ANI 8 MARTIE

Raspunsuri de la prieteni (continuare)

 nicepps.ro



Multe multumiri si sa fie un an bun, cu impliniri frumoase si proaspete, ca primaverile, ca sa ni se reinoiasca sufletele !!!!

Numai bine,
Lenutsa 



Pentru doamnele si domnisoarele din retea si din preajma noastra, un frumos martisor, pe circuitul "dar din dar", la care eu adaug snurul literar, astfel:

Mărţişor  

Prăznui-voi, Doamne, ziua asta
Ziua când  în zelu-Ţi creator
I-ai crestat Întâiului Om coasta
Şi-ai făcut din ea un Mărţişor

Ca să-Ţi fie Facerea deplină
I-ai creat pereche pe măsură
Să-i inunde ochii cu lumină
Să-i alinte trupul cu căldură

Eu  urmaş al lui Adam – Bărbatul
Cel din Începuturi – mă închin
Am cu cine-Ţi întregi creatul
Şi-a mă bucura că sunt – Amin!

Iată  primăvara se arată
Iarba-şi reîncepe epopeea
Mulţumescu-Ţi, Doamne, înc-odată
Că ai dat Pământului Femeia!

(Din volumul meu "Cuvintele, ah, cuvintele!!!...")
Marian Ilie



PRIMĂVARA 2016  "de-acasă"
                     cu deplină sănătate,
                             bucurii și voie bună,
                                   succese și pace-n lume!
                                   IAȘI- prof.Ana Dumitrescu





Cu ocazia zilei de 8 Martie,urez tuturor Doamnelor și Domnișoarelor un călduros LA MULȚI ANI ! Si un cadou muzical pe care l-am scris pentru acest prilej: De ziua ta
Vasile Menzel

 https://www.youtube.com/watch?v=cYBCUEgq0TE





Dragile mele, dragi !
Vă urez o primăvară cât mai frumoasă și toate visele să se împlinească !

Și cadoul de rigoare !
Sergiu Gãbureac



Ben draga,
multumesc foarte mult!
Cu statul in Canada, am si uitat de frumusetea zilei de 8 martie.
Inca o data, multumesc!
Mi-ai facut o surpriza foarte placuta!
Toate cele bune si sotiei tale,
Cristina





Statornic gândului dintâi, mă încumet să vă dăruiesc iarăşi şi iarăşi un gând bun întru slava Poesiei şi a Bucuriei de "a fi", a Primăverii din noi!
LA MULŢI ANI!

Theodor Răpan

NB A se deschide şi attach-ul! E superb, vă asigur!

8 martie 2016
Bucureşti




Doar femeia poate fi
Dumitru Matcovschi

Mai regina decat floarea,
Doar femeia poate fi,
Mai adanca decat marea
Doar femeia poate fi.



Mai inalta ca destinul,
Doar femeia poate fi.
Mai amara ca pelinul,
Doar femeia poate fi.


Mai frumoasa decat viata,
Doar femeia poate fi.
Mai desteapta ca povata,
Doar femeia poate fi.



Mai cumite ca poemul,
Doar femeia poate fi.
Mai cumplita ca blestemul,
Doar femeia poate fi.




Mai aproape decat dorul,
Doar femeia poate fi.
Mai de soapta ca izvorul,
Doar femeia poate fi.



Mai de-april ca primavara,
Doar femeia poate fi.
Si mai dulce ca vioara,
Doar femeia poate fi.



Mai de taina ca misterul,
Doar femeia poate fi.
Si mai tare decat fierul,
Doar femeia poate fi.



Mai barbata ca barbatul,
Doar femeia poate fi.
Mai amara ca oftatul,
Doar femeia poate fi.



Mai frumoasa decat Zeia,
Doar femeia poate fi.
Si mai vie ca scanteia,
Doar femeia poate fi.



Mai fierbinte ca Sahara,
Doar femeia poate fi.
Si mai dulce ca vioara,
Doar femeia poate fi.



Mai inalta ca povata,
Si mai scumpa decat viata,
Doar femeia poate fi.
La mulți ani!







Va doresc o promavara minunata fiecaruia in parte chiar daca folosesc bcc sinceritatea si bucuria este aceeasi pt toata lumea.
Mi-am dorit si imi doresc sa bucur oamenii si sa ii fac sa zambeasca.
Cu drag
Gabriela

Fac ce simt si simt ce fac!













Ce dar iti fac in prag de primavara?

Din nori iti cos o rochie usoara,

Din ghiocei iti fac o cingatoare,

La gat iti pun sirag de lacramioare,

Te-ncalt cu pantofiori de toporas

Sa fi cea mai frumoasa din oras.

Vrei si bratari? Ba inca si cercei?

Iti fac un set complet din brebenei.

Si gata! Nu mai am, stii bine c-am cheltuit vrei trei poieni cu tine!

Mai vrei si pace, mantuire, sanatate?

Din astea n-am nimic, la Domnu-s toate.

Si-atunci cu dragoste-as ingenunchea,

Rugandu-ma smerita, in dar sa ti le dea!
 

















Mult Stimate și Iubite Maestre, Ben Todică,
Mulțumindu-vă călduros pentru  Magnifica Felicitare-Blog,
Primiți vă rog acest buchet de Felictări sosit din Frumoasa Românie, și pe care îl redirecționez împreună cu doriri de Fericire, Iubire și Binecuvântări, spre Domniile voastre și Distinsele Doamne din  Familie,
Cu deoebită stimă și prețuire,
Melania Rusu Caragioiu




Stimate d-le Ben Todică,

    Vă mulțumesc pentru mărțișoare! Dacă o distinsă doamnă v-a trimis trei poiene de flori, eu vă ofer o cascadă!!!

  Cu deosebit respect,
Florin Gheorghiu




Va multumesc pentru gandurile bune si frumoasele urari.

Cu stima,
Nicoleta Dragan




De aici din "provincie,(cum ne zic bucurestenii), (ei nu vor sa inteleaga -ca tot BANATU-I FRUNCEA )
iti multumesc pentru urari si va doresc si eu o primavara frumoasa !
Dorina Anghel,
Radio Romania Timișoara




Multumesc frumos pentru alesele ganduri.
O primavara minunata, cu sanatate, bucurii si impliniri!

Cu aleasa pretuire,
Irina Lucia Mihalca




Multumiri pentru “special blog”!
Mariana C.




Multumesc draga Ben pentru urari!
O primavara frumoasa in suflet si tie, doamnei Ming si celorlalti dragi tie.
Cum te mai simti? Ai iesit din spital?
Multa, multa sanatate, putere si spor in ceea ce faci!
Cu mult drag,
Vasilica




Dragă Ben, felicitări pentru tot ce faci. Te îmbrățișez cu drag.
Vasile Menzel




MULTUMESC FRUMOS PTR. URARE.
Maria S.T.



Multumiri! Minunat.
Dorina S.


Multumesc.
E Trifan




Domnule Ben Todică,
Vă multumesc pentru frumoasa urare.
Să vă fie viața ca o floare, bucuria să vă stea mereu în preajmă.
O primăvară minunată.

Cu prețuire, cu drag,
Valentina Becart





Ma bucur ca esti din nou pe baricada .Sper ca esti recuperat.
Eu iti doresc sanatate ca e mai importanta decat orice.
G




Chiar daca a trecut 8 martie! Tot la FMI ne gandim!
 “Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere.” Galileo Galilei
Lidia L.









Mulţumesc pentru gândul bun, pentru urări, la fel, o primăvară senină, inspirată, fericită. 
Cu stimă, 
Victoria Milescu.








Stimate Maestre, Ben Todică,
    Este adât de frumos acest grupaj.
Mii de mulțumiri.
   Melania Rusu Caragioiu




Multumesc frumos, draga Ben! 
O primavara frumoasa iti doresc alaturi de minunata familie!
Lucretia Berzintu





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu