vineri, 27 martie 2020

Cristina-Marina Murgea - Și sunt fragil..




Și sunt fragil..



~*~


Mă vreau puternic și vânjos,

Nimeni nu este mai presus!
În viața mea, un mic intrus

Intrat-a prin învăluire..

Nu-l văd, ce-i dezavantajos

să ghicesc a sa uneltire..



De auzit, nici nu mai spun!

Să lupt cu el e o himeră,

c-ascuns e-ntr-o sleită sferă!

Să îl opresc să mă subjuge

am armă- o bulă de săpun

și ruga, ce-l autodistruge..



Să mă-ndoiesc de forța-mi, tare

am început..!?și nu doar eu..

Guvernul are-un procedeu:

Decret de izolare-n masă,

Închidere folositoare!

Și uite că sunt arestat, acasă!



Mi se dau bani, drept consolare

sau ajutor;  Ce fac cu ei ?

nu-i mai râvnesc! ca de obicei;

comerțul e-n colaps, total!

Nu poți să-ți iei decât mâncare!

Înghiți ! și revii la banal..



Dar nu sunt  singur, eu, cu mine

dintotdeauna ori de-acum,

la ce pot face, mă rezum:

să mă gândesc de ce-s pe lume,

să fiu mai bun, că-mi va fi bine,

să uit de faimă și renume,



dacă de tot am fost orbit..

să scriu, lăsând la omenire

din ce-am trăit o amintire,

să-nvăț ce-nseamn-a fi Abil,

<<ce-i viețuit nu e trăit>>..,

Și nu-s puternic! Sunt fragil!

                                                           

~*~


Cristina-Marina Murgea








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu