duminică, 15 martie 2020

Marian ILIE - BAL MASCAT




MANIFEST ANTI COVID-19


În memoria poetului George Mihalcea, dispărut prea devreme, prin cerul lui, pe unde ştia el.

BAL MASCAT

Tot românul s-a născut
Proiect naţional  de JAM-SESSION, improvizaţie pentru poeţii în viaţă, prieteniilor noastre de o viaţă.

Notta: cine vrea şi cine poate, este invitat la acest proiect cu câte o adăugire de jam-session. Ne mai distrăm şi noi. Vă aşteptăm cu mare drag! Este un omagiu adus lui George Topîrceanu şi nouă. Poate iese ceva.

Adrese de e-mail: Marian Ilie marianilie60@gmail.com şi Timofte Cristian <cristiunghi@yahoo.com>


Marian ILIE- Iniţiator

BAL MASCAT

Prieteni, ieri parc-am fost beat
Că am plecat să-mi iau ţigări
Şi m-am trezit în bal mascat
Înconjurat de dansatori

Cu măşti, halate, izolete
Slăvind cu dansuri un totem
La semnul magicei baghete
A Dirijorului Suprem

Ciripul unei mandoline
Stârnea în sală un damf tern
- Nu, nu făcusem eu pe mine
Ci se clocea de-un nou guvern

Guvernul Miau, cu mâţe blânde
Dar aprige la zgâriat
Feline gata să se-afunde
Într-un buget devalizat

C-aşa pricaz le-a dat Agia
Să dea pomeni ce-a mai rămas
Pe ici pe colo-n România
Ca la un ultim parastas…

Cristian TIMOFTE- adăugire de jam-session

Trăim din nou o primăvară
Mai anormală ca oricând
Copii nu mai merg la şcoală
Iar noi, maturii, stăm la rând

Suntem examinaţi, la spută
Şi sfătuiţi să nu ieşim
Fiindcă e-o necunoscută
Unde plecăm, de-unde venim

Ca-n primăvara de la Praga
Se schimbă iarăşi harta lumii
Vor ieftini cu totul braga
Dar vor scumpi vaccinul ciumii

Prieteni, ieri parcă-am fost beat
Când am plecat să iau ţigări
Doar un pachet am cumpărat
Şi o testea de lumânări.

………………………………

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu