sâmbătă, 25 martie 2023

Nicoleta MARINESCU - Casă nouă

 



Casă nouă

 

 Într-o primăvară timpurie, cu zarzări și magnolii în floare, m-am mutat din casa părintească în care am locuit 53 de ani, într-un apartament de 3 camere, tot în Copou și tot pe aceeași stradă, în ziua de 22 martie 2023. Am luat în jardiniere flori care să îmi amintească de locuri și oameni importanți sufletului meu: toporași, ca în curtea biserici Sf. Neculai din Dorohoi, unde m-am creștinat, o floare roz care înflorea în curtea bunicilor anunțând sosirea primăverii, stânjenei așa cum cândva străbunicul meu aducea copiilor săi-Zinca și Nicolae- care își construiau casă în Dorohoi, bulbi într-o batistă. Coincidențe sau nu, locuiesc într-un bloc din fața blocului în care am locuit cu părinții înainte de a construi casa din Codrescu 17A.

 

Mulțumesc părinților care mi-au asigurat până la sfârșitul zilelor un trai decent. Dumnezeu să îă aibă în pază!.

 

Trimit primele fotografii realizatea aseară.

 

Cu drag,

 

Nicoleta










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu