marți, 16 iunie 2015

Nunta de aur – 15 iunie 2015, Florica și Ioan Miclău „Gepianul” sărbătoresc 50 de ani de căsătorie!



”LA MULȚI ANI” le doresc cele trei fiice și cei trei gineri, la fel cei patru nepoți!

La rândul lor ”Sărbătoriții” doresc dragilor lor urmași, aceeași cale în viață, mărturisindu-le:


Dragii noștri,

”Azi este o zi specială, dar și foarte frumoasă! Azi, după tradiție, sărbătorim, eu și nevasta mea Florica, 50 de ani de căsătorie, acea frumoasă ”nuntă de aur”.




Viața noastră de familie a fost o cale lungă, presărată cu de toate, și fericiri și greutăți! Dar împreună am reușit să le trecem cu bine, fiindcă ne-am străduit să păstrăm sinceră iubirea noastră, aceiași iubire ce ne-a legat la vremea căsătoriei, la data de 15 Iunie, 1965.


Astăzi, mulțumim lui Dumnezeu, iată, ne aflăm in mijlocul familiei, a fiicelor noatre, Lenuța, Tincuța, Otilia și a familiilor lor; dorindu-vă aceeași cale de iubire de familie, ca să fiți exemplu de urmat copiilor și nepoților voștri!” CĂCI PRIN VOI TRĂIM ȘI NOI!
Intradevăr a fost o zi fericită, memorabilă pentru întreaga familie FLORICA ȘI IOAN MICLĂU ”GEPIANUL”.


Mândra mea-i cu ochelari!
Mândra mea, când erai mândră,
Erai roză pe răzor,
Erai dulce, erai blândă,
Tinerică și cu dor!

Eu am genele albite,
Tu în păr fulgi de zăpadă,
Dar cu inimi oțelite,
Ce n-au gând încă să cadă!

Mândra mea-i cu ochelari,
Eu cu genele albite,
Dar ni-s sufletele mari,
Nesupuse, ne-nrobite!

Și ne tot răsar nepoții,
Celor trei fiice ce-i seamăn,
Iisus e cu noi cu toții,
Căci Românu-i sfânt din leagăn!

Nici nu s-a nâscut vreodată,
Așa ochi și buze tari,
Dar cu timpul nu-i de șagă:
Mândra mea-i cu ochelari!

Ioan Miclău-Gepianul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu