luni, 8 aprilie 2024

Ben Todica - AZI-NOAPTE

 



AZI-NOAPTE

 

Am auzit voci și șoapte venind din cer. Am luat o scară, am rezemat-o de nori și, ajuns deasupra lor, am găsit mii de emigranți, familii și copii care dormeau pe pâlcuri de iarbă. M-am rușinat la vederea privirilor rugătoare. Ca să le arăt că sunt de partea lor am devenit complice făcându-le cu mâna. Din mână și zâmbind, mi-au răspuns cu toții și am coborât încet pe pământ.

Doamne, ce e și concursul acesta al supraviețuirii?!

Nu mi-a răspuns. A rămas o Taină.

Doamne, ce frumoasă ești!

Ea încerca să urce.

De după trepte, se auzi vocea arbitrului:

„Ai deja 4 abateri!”

Mi-a fost milă de ea. La ce nivel s-a ajuns, îmi zic, ca Sufletul să fie marcat de Corupt. Coruptul e focul care forjează conștiința. „Fără mine ați fi verze”, striga el. Dar chiar el fuge de prezența răului travestit.

Toți acești sărmani doresc acceptare/confirmare.

Atunci a apărut fratele meu Ghiță, pe bicicletă, cu un castron pe cap. A descălecat.  Venise la teatru.

Care-i motivul pentru care politicienii nu reacționează? Sunt lași? De ce nu sunt mișcați de cruzimea și barbarismul medieval din ultimii 35 de ani în care a intrat democrația promisă?

Îi bombardăm pe oamenii nevinovați, ca apoi sa fie fugăriți în jurul lumii și amestecați cu localnicii cu care să intre în conflict și luptă. Aceste scheme sunt o continuare a controlului și jafului ce se întâmplă în întreaga lume, o continuare a pandemiei în numele reducerii populației plănuită de globaliști, iar continuarea ei cu acest genocid din Gaza, care, sigur, îi va aduce și lui Netanyahu un premiu Nobel precum cel adus lui Obama pentru pace, nu sunt oprite sau amendate din cauză că sunt o continuare a procesului de reducere a populației și o acoperire a celor care l-au inițiat. Planeta a avut sute de miliarde de maimuțe acum 4 miliarde de ani când s-a desprins omul de ele. Planeta a născut viața pe pământ ca parte din procesul ei existențial și-l va continua în ciuda celor care, ca o boală, o atacă.

 

Ce sunt planetele? Niște conștiințe chele care nu au faună și floră precum pământul. De 4 milioane de ani, de când s-a ridicat omul în două picioare, în el s-a trezit conștiința și a început să-l caute pe Dumnezeu. L-a căutat în foc și tunet, în potop și forță, în tigru sau balaur, în vise și povești, dar el, întotdeauna, a fost parte din sufletul planetei cu aer si vegetație, cu animale și păsări, gâze, viruși și vindecări. A iubit, a luptat, a muncit și creat s-a înmulțit și întotdeauna s-a păzit de rău. Răul care sperie lumina și zâmbetul, răul care naște violența de care mulți au profitat și și-au făcut o armă pentru a tortura și prăda aproapele prin frică. Se cred Dumnezei, cred că știu totul. Au creat orașe mari unde i-au înghesuit pe oameni în mari hoarde și cârduri, turme speriate. … ne-am înmulțit și, acum, trebuie să ne rărim. Au creat starea de îmbulzire și sufocare tot așa cum au creat de mii de ani necesitatea de apărare și salvare: Uite, hoțul, și, apoi, iți dă în cap și-ți fură portofelul că asta știe puturosul și leneșul de a se trezi, de a-și trezi conștiința de realizare a scopului său pe pământ.

Dintotdeauna pământul s-a menajat singur. Noi, ecologic, suntem podoaba sclipitoare a acestei planete împreună cu întreaga faună. Planeta trăiește și se bucură prin sistemul ecologic care o îmbracă. Noi, ca populație, am fost dintotdeauna întinși pe toată suprafața pământului. Nu am fost nici unul mai puțin și nici 8 miliarde mai mulți, ci dintotdeauna am populat așa cum și-a dorit sistemul să menajeze sistemul ecologic. Dacă a fost nevoie de o specie sau alta, planeta s-a gospodărit prin sistemul ei ecologic bine echilibrat. Nu a avut nevoie de o ciumă, de șmecheri sau specialiști să-i administreze ei coafura. Dacă acești lacomi perverși prin manipularea lor nu se opresc, atunci, desigur, ecologia se va îmbolnăvi și planeta va cheli, așa cum e luna, cum e Marte, cum sunt mai toate planetele sistemului nostru solar. CHELE. Omul e un element primordial pentru planetă și i-a trebuit milioane de ani de transformări pentru a-l aduce la acest nivel de conștiință. Toate elementele care compun viața planetei sunt în legătură directă cu speciile. Dacă omul intervine și perturbă creația atunci totul se va destrăma mai repede decât un război nuclear. Omul trebuie să rămână în contact direct cu natura. Încetați războaiele! Consumați cât e nevoie! Fericirea e în cunoaștere și înălțare. Tot ce există în ecologie este parte din noi. Nu trebuie omul anesteziat cu iluzii psihedelice, optice și diabolice. Nu mai așteptați ca șarpele să vă salveze! Pământul e cu voi! Voi sunteți leacul! Rămâneți loaiali ADEVĂRULUI DIVIN!

 

Se aud bătăi în ușă.

Îngândurat. „Cine-o fi?”

„Putin! se auzi. Și nici măcar nu știu karate.”

„Auzi, înainte de a deschide ce crezi de Netanyahu?”

„El se joacă între Democrație și Biblie, însă e periculos, păcat că pune o umbră cenușie peste Holocaust, prăpădul lui Hitler. Și ăla, ca și azi, a apărut în Germania după vreo 30 de ani de analfabetism și sărăcie, și așa a reușit să-i convingă pe nemți (cum se practică și acum, prin frică) dusul la război.”

„Cine crezi că ar putea salva America de la prăbușire?”

„Nu vreau să te șochez, însă răspunsul meu e Barron Trump.”

„E prea tânăr și nepregătit.”

„Nicidecum. Gândește-te că Alexandru Cel Mare și-a condus trupele și țara la 17 ani.”

„Erau alte vremuri atunci.”

„Nu e nevoie de ce credeți voi pentru a conduce și învinge. Toți conducătorii de războaie ai ultimilor sute de ani au fost oameni simpli.”

Bătăi în ușă...

Bătăi intense. Deschid și... liniște.... În față este reflexia mea în oglindă și a lui Nefertiti. Reflexia ținutului. Faraoni însoțiți de doi înțelepți și servitorii lor. Intrăm în oglindă. Nefertiti mă conduce la marele doctor, vindecător de boli. Mă întreb de ce. Nefertiti îmi răspunde că respir greu și îmi aduce aminte că în copilăria mea m-am scăldat în râul Bârzava din Bocșa Română și am făcut aprindere de plămâni, boala care mi-a afectat performanța de-a lungul întregii mele vieți, iar la Puiești am asistat, ca prunc, la evenimente crunte, perorate de agenți comuniști ruși. Noi ți-am efectuat două intervenții chirurgicale fără să simți de-a lungul celor treizeci și cinci de ani ai existenței tale in România și Australia, iar acum, fiindcă ești aici, vindecătorul nostru, medic îl numiți voi, îți va elimina cicatricea de pe plămâni pentru a călători prin timp.

Am fost introdus prin niște labirinturi de granit. Pe dedesubt, vârtejuri de apă generând vaiete și sforăituri animalice. Mi-au așezat o coroniță pe cap ca să-mi acopere urechile, să-mi protejeze auzul și întins pe un pat de papirus am adormit. Nu știu pentru cât timp, însă pe vibrațiile în dispariție mi s-a scos coroana de pe cap și întregul grup am ieșit din oglindă. Servitorii au închis ușa și mă aflam acum într-un amfiteatru astronomic. Marele gânditor Thoth îmi explica:

„Universul nostru este născut dintr-o gaura neagră a unui alt univers, iar găurile negre din universul nostru creează noi universuri în alte lumi.”

Nedumerit, întreb:

„Dacă găurile negre spre centru sunt direcționate spre un mic infinit înseamnă că dispar, nu?”

„Nu, îmi răspunde. Ideea de mare si mic sunt convenții omenești. Dacă privești un tren că dispare în zare asta nu înseamnă că moare. E doar o iluzie optică. Călătorii din tren sunt în continuare la fel. Ei nu simt că se micesc spre un infinit. Universul nostru vine dintr-un infinit mic și merge spre un infinit mare, până planeta noastră, care ne ține într-un echilibru constant, nu simțim viteza măririi chiar și atunci când ne lovim de o gaura neagră care ne înghite cu o viteză uluitoare și ne transportă într-un nou univers. De exemplu, acum noi călătorim printr-o gaură neagră și nu realizăm asta. În timp ce ne mărim în universul nostru cu toții ne micșorăm spre infinit în gaura neagră fără să simțim. Când vom ieși din ea vom putea călători între alte dimensiuni paralele. Așa vom avea experiențele strigoilor și ale îngerilor, ale strămoșilor și urmașilor noștri. Vom putea, cu ușurință, să-i vizităm pe Decebal, Ștefan cel Mare sau Eminescu.”

„Viteza intrării într-o gaură neagră depășește viteza luminii. Matematic nu e posibil spun oamenii de știință.”

„Da, e adevărat, însă și atunci când zbori cu avionul te-ai descompune dacă a-i sări dintr-o dată de la zero la o mie de km/h. Distanțele în univers sunt mari din cauza neînțelegerii conceptului real de redimensionare a spațiului și materiei. Pentru a călători instant între sistemele solare a fost creat sistemul de „gaură vierme” (există în multe locuri, însă trebuie să știi cum să-l găsești) Un asemenea sistem folosim noi cu tine acum, însă adaptat la timp.”

„Dacă aveți acces la viitor, puteți să-mi spuneți ce se va întâmpla cu civilizația mea din 2024?”

Ușa mă trezește:

„Scoală-te că vreau să mă rog!”

 

Acești indivizi psihopați, care conduc din umbră destinul civilizației, din cauza mecanismelor de control puse în sistem în ultimii 50 de ani, nu realizează că duc la exterminarea vieții pe pământ. Ei nu își dau seama că ființa umană e parte din ecologie. Dacă reduci populația la unu la suta după ea urmează să dispară o multitudine de specii animale și vegetale, dispar pădurile și toate aceste activități duc la o schimbare radicală a climei, a apelor și aerului. Ieșirea din formula naturală a aerului duce, sigur, la o explozie, vaporizând atmosfera. Să nu uităm că animalele nu pot exista fără natura verde. Ele se hrănesc una pe alta. Acești bogătași, care se aventurează în aceste experimente distrugând diversitatea vieții, se vor trezi sfârșind cu butelia de oxigen la gura. De asemenea, industria militară, exemplu NATO: Dacă recrutează în continuare de tip piramidal și creează tehnologie în exces se va prăbuși sub propria greutate, va duce la exterminarea populației și ecologiei. Războaiele pe pământ sunt cele mai mari forțe de distrugere ecologică. Și ce stă în centrul acestor pericole? Lăcomia după avere și bani.

 

Iar n-ai cumpărat lumânări!

 

Ben Todică

 

*Asemănarea cu evenimentele și personajele reale e întâmplătoare. Tot așa și războiul nuclear.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu