duminică, 13 noiembrie 2016

Despre revederea la peste 50 de ani... de viata...






Întâlnirea a 50 de ani de la absolvirea facultâții (PolitehnicaTimișoara),  Dl.Ioan Iovuță și ceilalți fericiți, între care și Dl. Mircea Caragioiu, D-na Eugenia Hermina Filion care probabil a participat ca invitat, fiind promoție mai recentă și cadru didactic universitar. Festivitatea ne impresionează și ne umple de admirație. 

Felicitări autorului acestui discurs în versuri.
La mulți ani ! Vajnică promoție !
Melania Rusu Caragioiu,
(absolventă 1956)



La 70 de ani.


În metropola din care,
am plecat pe-a vieţii cale,
Cetăţenii pe trotuare
merg încet, păşind agale,
La costum şi la cravată,
îmbrăcaţi de sărbătoare.

Trecătorii, cu mirare,
se întreabă: "Cine-s oare?"
Este floarea cea vestită,
toţi cu câte-o facultate,
Adunând de-atunci încoace
saptezeci de ani etate.
Hotărâţi să se-ntâlnească,
cam în fiecare an,
Până când n-o mai rămâne
decât unul... în final.

Am venit din toată ţara,
unii chiar din larga lume,
La-ntâlnirea cu colegii,
să ne ţinem iar de glume!
Am fost prieteni buni la şcoală,
şi-aşa am rămas mereu,
Dorul de-a-i vedea la faţă
ne apasă  tot mai greu.

Pupături, strângeri de mână,
glume, vorbe amicale,
Amintiri din tinereţe
când nu prea aveam parale.
Dar aveam o calitate:
eram veseli, geniali,
Hotărâţi şi noi s-ajungem...
ingineri sau... generali...

Ne uităm unii la alţii,
ne-ntrebăm chiar cu mirare:
Cum a fost, măicuţă, oare,
o atare transformare?
Am plecat cu toti-n viata,
tineri, veseli şi frumoşi
Şi ne-ntoarcem în postura....
cu par alb sau chelioşi.

După ani de trudă multă,
am ajuns cum ne e scris,
Să acumulăm, fireşte,
bogăţii de nedescris:
pe la tâmple-avem argintul,
aurul pus de dentist,
plumb atârnă la picioare,
pietre scumpe-n colecist...

La Snagov nu avem vile,
nu avem nici şase case,
N-am făcut nimic pe pile,
precum alții fără oase,
N-am avut şi n-avem firme
intrate în insolvenţă,
N-am intrat la puşcărie...
niciunul din intendenţă!

Însă mergem înainte,
nu ne dăm deloc bătuţi,
Căci avem umor şi farmec,
chiar şi oarece bănuţi.

Şi acum, la vârsta-aceasta,
ne mai ţinem de femei,
Să ne-ajute-a trece strada
sau să nu cădem pe-alei...




Melania Rusu Caragioiu







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu