marți, 29 noiembrie 2016

Poem of the week ITHACA 460





Dragi prieteni, dragi cititori,



Satish Gupta, unul dintre cei mai importanți artiști contemporani din India mi-a făcut plăcerea de a ilustra recent apărutul meu volum de poezii ”Efemera floare a timpului” și colecția de haikuuri în 4 limbi ”Dewdrops”,  tipărită în scris caligrafic sub semnătura maestrului Taeku Uemura, carte publicată sub egida JUNPA pe care o voi lansa pe 9 decembrie la Kyoto. De asemenea, tot Satish Gupta a creat 5 sculpturi inspirate de haikuul meu intitulat ”Lasă-mi lumea mea proprie”. Sculpturile vor fi expuse în perioada noiembrie-decembrie a.c. la Mumbai împreună cu lucrarea sa monumentală ”Buddha din interior”. Atașez acestui mesaj imagini care redau acest proiect fascinant.

Dat fiind faptul că voi fi la Kyoto pentru prezentarea volumului ”Dewdrops” și pentru a participa la o conferință la universitatea Seika în perioada 3-13 decembrie, vă voi trimite poeziile săptămânilor corespunzătoare abia după revenirea mea acasă.

Un salut poetic,

Germain Droogenbrood (a consemnat în limba română Gabriela Căluțiu Sonnenberg)  





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu