miercuri, 10 mai 2017

SĂ TE RIDICI CONŞTIINȚĂ





SĂ TE RIDICI CONŞTIINȚĂ PE VERTICALĂ
(POEM)

Lui ELENA VOLICINSCHI

MOTO: "Fluturii numără clipe şi totuşi au timp destul". (R.Tagoare)


Tu-n vorbe, veşnicie născută la sat
În drept de a fi iubire la înălțime te-ai înălțat zi de zi pâine de o ființă-şcoală de dincolo de şcoală,
De pe orizontală să te ridici conştiință pe verticală
Şi doină-lumină, Diogene-n plină zi cautând filozof un om
Cu lampa aprisă pace şi pâine, înflorire de pom,
Pentru grădina minune cu stupină roindă-
Cântec nemurit în baladă.

PAVEL RĂTUNDEANU-FERGHETE



~o~

TIURITURI (URĂRI RECIPROCE DE CURTEZANȚĂ)
Lui Sanda Drăghici

Motto: "Foloseşte fiecare zi din viața ta petru a scrie o nouă filă în cartea vieții tale". (Sanda Drăghici)
 
-Față, că n-ai ceteră
Sau a lui Avram Iancu fluieră,
Jur pe dumnezăul meu,
Că n-o zâci tocmai rău,
Ajute-te Dumnezeu:
Să n-ai în veci nici un bai
Şi s-o duci cu împliniri,
Cu bine mereu !

-"Cetera e glasul meu
Ce mi l-a dat Dumnezeu:
Să-mi aline sufletul,
Să-mi aline inima,
Mie şi cu' mo, asculta !"

PAVEL RĂTUNDEANU-FERGHETE












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu