marți, 15 mai 2018

Genoveva Popa - AM UITAT




Am uitat

~*~
Adesea mă gandesc
cum am uitat să fim copii, din când în când,
copii în gesturi, plini de uimire,
copii în simplitate, plini de speranțe și optimism.

Prea repede ne dorim ca înțelepciunea anilor adunați
să biruie urmele copilăriei,
ca-n fața tuturor să ne fălim,
uitând ce mult contează puritatea și fericirea copilului.

Am uitat să iubim frumosul,
încărcându-ne timpul, de multe ori, cu lucruri inutile,
apoi, bravăm și le considerăm
lucrurile cele mai firești.

Am uitat să privim schimbarea anotimpurilor,
vremea zburând anost și-ntr-un final, regretăm ratarea unui tril,
înflorirea sau scuturarea unei flori,
căderea unui fulg,
scopul fiind de a aduna, parcă, numai anii trecuți.

Am uitat de cei dragi, de cei ce ne-așteaptă,
câteva minute din viața noastră tumultoasă.
Grăbiți mereu, nu reușim să-i sunăm, să-i vizităm,
trezindu-ne, într-un final, trecuți sufletește.

Am uitat să citim poezii și să visăm.
Mă întreb, cum se poate trăi fără vise sau speranțe?
Când, însă, realizăm totul, timpul din clepsidră e scurs deja,
rămânem cu regrete și iluzii pierdute.

~*~

Genoveva Popa









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu