sâmbătă, 26 mai 2018

ITHACA 535, CÂNTĂ-MI MELODIA IUBIRII ADEVĂRATE, Hatto Fischer, Germania




Dragi prieteni, stimați cititori,
Timp de două săptămâni am zăbovit la Lacul Como, unde mă retrag odată pe an pentru a gusta în liniște natura și pentru a mă inspira. Din această cauză, este posibil ca unele poezii să vă fi parvenit cu întârziere. Tot acolo, poetul și prietenul meu Pietro Berrao a organizat un eveniment emoționant la care au participat 110  persoane, venite cu un vapor peste lac, dintr-o localitate învecinată. Mi-a făcut mare plăcere să citesc în limba italiană, în fața acestui public entuziast, câteva poezii din volumul  meu”Știi țara? Meditații la lacul Como”.  Anexez câteva fotografii care ilustrează acest eveniment.


Poezia acestei săptămâni este un omagiu adus prietenului meu Hatto Fischer, poet decedat în urmă cu un an.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu