joi, 31 mai 2018

Scrisoare deschisa: Intalnire literar-culturala LSFTB-16.06.2018




Mult Iubită Doamnă Directoare Doina Drăgan, Iubită Doina,  Iubită Doamnă Ana Zlibut, Iubită Domnișoară Diana Zlibut, Reprezentantele noastre, permanente în Timișoara și în lume,
  
 Vă mulțumesc pentru primirea on line a Revistei Heliopolis, deosebit de inspirată, științific, literar, social, cultural. 
Am înțeles că voi primi un exemplar din această Revistă, dar , vă rog mult, atunci când ne vom întâlni, pentrucă poșta spre Canada s-a scumpit de zece ori. De ex,  pentru o carte de 150 de pagini este 6a de roni, iar pentru  Antologii de la Caransebeș, poșta a  costat 136 de roni. Și, deci nu voiesc  să fie prejudiciat fondul Ligii noastre pentru mine, ci dacă se poate să-l sprijinim cu toții ca să crească.

Trebuie să vă mărturisesc sentimentul meu de mândrie că fac parte din cea mai puternică Ligă din țară, Liga Timișoara, cu deosebit de importante activități pentru prestigiul Românilor în lume, pentru revirimentul culturii bănățene, pentru mesajele Doamnelor Doina Drăgan, Mariana Strungă,  Ana Zlibut, Irina Lucia Mihalca. 

Din partea mea, eu trimit toate noutățile primite din partea Ligii Timișoara spre  a fi cunoscute în alte zări, europene, spre America de Nord, Australia, Noua Zeelandă   la reviste din România , fiindcă eu corespondez cu unele ( din cele peste 600 care apar lunar), și mai nou trimit  și colegilor  din Republica Moldova.  

 Mi-am făcut mie - ca reprezentant scriitor  român din Diaspora și redactor la trei reviste de prestigiu, (,,Heliopoli-Timișoara, ..În bătaia peniței”-Caransebes și Redactor șef probleme culturale , Canada, pentru STARPRESS-Canada) -  împlinirea dorinței de a  coresponda și încuraja pe Facebook, biblioteci din Republica Moldova , din care unele vorbesc românește dar scriu cu litere chirilice , dar  manifestă un deosebit spirit românesc , nealterat de multele întâmplări prin care au trecut
Întâmplarea a făcut ca pentru activitatea mea să primesc multe distincții, diplome, premieri, cuvinte de laudă, dar cele mai importante  fiind Diploma de la Consulatul General al României la Montreal  și Diploma de la Ambasada Republicii Moldova - Ottawa-Canada. 

Întrucăt sunt comembru fondator al Cenaclului francez ,, Anneau potique” din Montreal, scriu mult în franceză și am  publicat un roman foileton,în revista franceză,  ,,Multicaf-Multivox” și alte materiale în alte publicații franceze și mai am pregătit pentru tipar un volum de poezii în franceză, 
Tot activitate de răsunet  este și faptul că susțin festivitatea anuală a Limbii Române, orgsnizată de STARPRESS-Canada-USA, care are loc anual în România. 

Mai nou despre noi timișorenii și despre publicațiile mele se aude și în Venezuela prin Directoarea Festivalului de la Val David, Doamna Flavia Cosma, Festival bianual, la care eu iau parte
Nici un moment nu uit cinstea de a face parte din LFTSB-Timișoara și  a adresa mulțumiri  conducerii sale în promovarea mea.

Vă mulțumesc tuturor și știu că sunteți alăturio de mine și de toți care  prin activitatea și  scrierile noastre dorim să ridicăm prestigiul României, a Românilor în lume și prețuirea Limbii noastre Române, 

Melania Rusu Caragioiu, 
Scriitor, autor 
România Canada

P.S. Multe Felicitări și Succes la Întâlnirea Culturală din 16,06, 2018 ! M.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu