joi, 14 octombrie 2021

Jianu Liviu-Florian - Da. sa traim!

 




Da. sa traim!

 

~*~

Am cere chiar si drept la voce,

pe mediul statiei noastre virtual.

Am si coresponda, tot amical,

Sa nu traim degeaba. Cal cu cal.

Sa mai purtam - si fara ham

zabala,

cate un ajutor, sau curs, din scoala,

si celor care -n urme, inainte

ne-au fost, vor fi -

copil, iubit, parinte...

 

Da, sa traim.

Traim oricum, cu strada -

cu casa - cu orasul - cu gramada -

de ce sa si traim insa

degeaba?

 

De ce sa nu traim cum e mai bine?

cum stie, simte, fiecare, din vechime

prin vremea care trece? care vine?

de ce sa tot vorbesc doar eu? cu mine?

de ce sa ma privesc eu, in oglinda?

 

vorbesc, traiesc cu voi, cei de pe langa

Mirabila aceasta de Suflare!

 

Din Rapsodia Romaniei MARE!

ca ea sa fiti - ODOARE si POPOARE!

 

In cumintenia voastra creatoare!

 

Da, sa traim,

chiar daca nu se poate

in cea mai bucuroasa libertate!

cand nu te temi de viata, sau de moarte!

si viata este buna si frumoasa!

caci nicio grija-a lumii nu te-apasa!

 

faci - pentru ea - traiesti in ea - asculti -

gandesti - inveti - respecti - gresesti - amuti -

si cazi - si te ridici - si intri iar -

in hora bucuriei neinzadar -

de unul singur chiar! - caci nu-i hotar

Intre suflarea Lumilor in dar!

 

Da, sa traim!

aceasta ne e slava!

ca n-am trait - si nu traim - degeaba!

si daca n-am crezut nimic - si-n nimeni -

si daca de asa saraci - sau pline-mi -

tot mai putem sa fim - sonoritate -

chiar singuri si vorbind - in libertate!

 

da, sa traim.

caci vesnic, chiar,

se poate.

da, sa traim,

caci nici nu este moarte.

da, sa traim,

asa spun cei cu carte.

 

https://www.youtube.com/watch?v=1l3uA-lQFS4&fbclid=IwAR3K1GT5L0fq4UDzxfqVhEXzHmGSiMmHs77UEQ6_yQJ1uTusHuF_czNapfM

 

~*~

Cdr,

Jianu Liviu-Florian








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu