sâmbătă, 16 octombrie 2021

Jianu Liviu-Florian - Portul Dragostei

 




Portul Dragostei

 

 

~*~

 

Toamna mea im  spune ca ma trag din toti...

Du-i, pe pasi, in suflet, zboara-i, daca poti...

Ce ai tu, poete? O armura, roti,

Mori de vant, in plete,

Si cuvinte, bete,

tragi doar cu putere

aerul din 'fere,

si expiri, din ele,

sa-i inspire-n ere...

 

de din vechiul, somnul,

vietii lor, ca-n nopti...

 

Toamna mea imi spune ca ma trag din  toti...

Vesnicia toata

este o erata

a acestei sorti...

 

si acum imi spune

zborul ti-este, iata,

sufletul ce-l porti!

Pus a fost in tine

ca sa fie-n toata

blanda mea suflare

sfanta, minunata,

 

cat ai fost,

puterea

cresterii

ciudata

iti spunea poti umple

singur, lumea, roata

 

numai cu suflarea-ti

ce ti-a fost diata

 

si pe cealalta

vei sufla mereu

ca sa cauti Lumina

sufletului tau,

sufletului meu!

 

Cea adevarata!

 

 

Caci noi suntem una!

Dragoste curata!

 

Nu ti-am murdarit-o

luata,

niciodata!

 

Numai alungata

cuibul de lumine,

puii cei ca tine,

vor veni la mine,

paseri minunata!

 

Ca sa isi primeasca

tot ce se cuvine!

 

 

 

 

Dragostea...

purtata...

 

 

 

*

17 octombrie 2021

 

 

~*~

Cu deosebit respect,

Jianu Liviu-Florian









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu