miercuri, 3 aprilie 2024

DIMITRIE GRAMA - De vorba cu Afrodites 2

 



De vorba cu Afrodites

2

 

~*~

 

Am ajuns aici

Tu mi-ai spus sa vin

Te caut, te strig pe nume dar nu

te gasesc!

Oare îmi auzi strigatul?

Sau poate ca nu poți sa îmi răspunzi la chemare?

Aici noaptea se confunda usor

cu ziua și

Clipa se confunda usor cu eternitatea!

Niciuna din ele nu exista!

Sunt doar niște nume, niște numere!

Continui sa te caut

Întâlnesc doar alte făpturi frumoase!

Sunt reale?

Le-ai trimis tu sa ma îndrume sau

sa ma rătăcească?

Sunt un simplu străin!?

Un rătăcit?

Sau poate ca sunt doar amintiri, Afrodites?

Amintirea ta de o clipa petrecuta împreuna este o clipa și o amintire nesfârșita….

… Mi-ai auzit gândul?

Mi-ai simțit framantarea?

Te văd acum

Te apropii de mine Afrodites!

Ma recunoști după atâta amar de vreme?

-Te recunosc! îmi spui

Nu te-ai schimbat!

Tot rătăcitor ai rămas

Și ma cauți in universuri diferite

Cu toate ca eu întotdeauna am fost lingă tine.

Odihnește-te acum!

Totul e bine!

 

~*~

Dimitrie 3/4-24 Timisoara (in așteptarea venirii lui Afrodites!)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu