miercuri, 9 mai 2018

O pagina de PSIHOLOGIE




Psihologie, realizată de dailyvibes.org.


1. Oamenii sunt mai fericiți atunci când sunt ocupați. Asta îi ajută să rămână optimiști.

2. Fericirea, supărarea, tristețea, frica, repulsia și uimirea sunt singurele șase emoții care se pot exprima universal, peste tot în lume.

3. Consumul de ciocolată eliberează în organism aceleași substanțe chimice care se secretă atunci când suntem îndrăgostiți.

4. Oamenii sunt mai sinceri atunci când sunt obosiți.

5. O îmbrățișare scurtă, de numai 25 de secunde, eliberează în corp substanțe chimice care sporesc încrederea în persoana pe care o iei în brațe.

6. Studiile arată că pierderea telefonului mobil generează o panică similară cu cea provocată de o experiență care pune viața în pericol.

7. Atunci când gândesc în altă limbă, oamenii au tendința să fie mai logici.

8. Nicio persoană oarbă nu a fost vreodata diagnosticată cu schizofrenie.

9. Elevii de liceu din ziua de azi suferă de același nivel de
anxietate ca pacienții medicilor psihiatri din anii ‘50.

10. Creierul înregistrează respingerea drept durere.

11. Cam 30% din timp, gândurile ne zboară aiurea.

12. Cele mai clare amintiri pe care le avem sunt probabil greșite.

13. Chiar și iluzia progresului îi motivează pe oameni.

14. Dependența de Internet a fost declarată boală mintală.

15. Nu există cu adevărat multi-tasking (sa faci mai multe lucruei in acelasi timp).

16. Inconștientul nostru este cel care știe și decide primul.

17. Oamenii pot lega relații apropiate, autentice cu aproximativ 150 de persoane.

18. Când ne amintim un eveniment din trecut, ne amintim de fapt ultima oară când ne-am amintit de el. Nu ne amintim evenimentul în sine, ci amintirea lui.

19. Oamenii cu un scăzut respect de sine sunt în general violenți.

20. 80% din conversațiile oamenilor sunt despre nemulțumiri.

21. Oamenii care fac voluntariat sunt mai mulțumiți de viața lor.

22. Creierul uman este mai creativ atunci când e obosit.


23. Relațiile interumane sunt mai benefice pentru sănătate decât sportul.





~*~

CATEVA GLUMITE



0.– Ai ceva de băut?
– Apă.
– Dar ceva mai tare?
– Gheaţă!
  


1. Soţul şi soţia acasă. Suna telefonul. Soţul ridică receptorul, ascultă jumătate de minut, fără să scoată un cuvânt, apoi îl pune în furcă.
 Soţia:
– Cine a fost?
 Soţul:
– Probabil cineva de la Meteorologie a greşit numărul. A întrebat: "Draga mea, orizontul este curat?"



2. O blondă într–o farmacie :
– Aveţi ochelari?
– Pentru soare?
– Nu, pentru mine!



3. .... Când m–am trezit eram la spital, medicii mi–au spus că am fost agresat de o  femeie.
   Atunci mi–am adus aminte: eram în lift şi mă uitam cu coada ochiului la sânii unei doamne când deodata mi–a zis:
Apasa pe unu ,te rog|



4. Mama :
   – Draga mea, adu–mi 5 farfurii.
– Pentru?
– Trebuie sa vorbesc ceva cu tatal tau!



5. – Dragule, ești un tip super–dotat!
Ne cunoaștem de 3 luni si  eu sunt  deja  in  luna  V–a!



6. Dacia a anunțat ca, începând cu vara acestui an, la uzina de la Mioveni, va produce mașini nemțești second hand, deoarece se vând mai bine...



7. – Care e diferența dintre o nuntă rusească și o înmormântare rusească?
– La înmormântare, e cu un bețiv mai  puțin.



8. *Sofisme:*
– Luminita de la capatul tunelului este doar a trenului care se apropie....
– Sunt atit de ghinionist, incit daca as cumpara un cimitir, n–ar mai muri nimeni!



9.– Nu conteaza daca esti sarac sau bogat, atita timp cit ai bani.



10.– Realitatea este o iluzie creata de lipsa alcoolului.


11.– Betivul: Toate drumurile duc la ROM........



12.– Ziua are 24 de ore, lada de bere are 24 de sticle; simpla coincidenta?



13.– Nu beau decit daca sunt singur sau cu cineva....



14.– O persoana echilibrata este un om cu o bautura in fiecare mina.



15.– Cind bem, ne imbatam. Cind ne imbatam, adormim. Cind dormim , nu pacatuim. Cind nu pacatuim, mergem in rai. Prin urmare: hai sa ne imbatam toti si sa megem in RAI.



16.– Biserica este aproape, dar e polei pe drum. Bodega e departe,  dar o sa mergem cu grija!



17.– Nu beau apa, ca nu cumva sa devina un obicei.



18.– Vorba de duh e aidoma caviarului. Trebuie servita in doze mici si Elegant, nu intinsa pe  toata felia, ca marmelada!





19. –D–le, vreti sa asistati la nasterea sotiei dvs?
        –Nu, n–am asistat nici la concepere!



20. Politist:
    – Opriti MOTORETA, sunteti arestati ! Sunteti 4 persoane pe motoreta!

Unul zice:
     – Valeu, a cazut Vasile!



21.  Dacă n–ai ce face, fă–o în altă parte.




 ~*~

VORBE DE DUH


       1.  – Cind te insori , ai nevoie de un martor. La fel  ca la accidente sau dueluri....


        2. – Banii se duc si vin. Ba chiar se duc pe vin.....


        3 – Am dusmani, ca toti oamenii carora nu le plac prostii.


         4.– Tin 2 regimuri in acelasi timp. Cu unul nu–mi ajunge mincarea!.


5. La doctor:
– D–na, nu–mi place deloc cum aratati!
– Ei, doctore, lasa, nici mata nu esti o frumusete..


6. Niste copii, la iesirea din biserica a unei perechi proaspat casatorite: 
– Vrei sa–i speriem pe astia? 
– Da... Se reped toti, glont, catre mire:
– Tata!!!


6. Sotul:
–Draga mea, niciodata n–am sa te pot iubi cit meriti.
– Atunci adu–l si pe Ion.


7. Asistenta barbierea un tigan pentru operatia de apendicita, tinindu–l cu mina de cuc.....Dupa un timp, tiganul zice: 
– Las–o cumatra, ca se mantine singura acum!


8. Daca injuri si conduci masina, inseamna ca esti atent la condus.


9. Singurul lucru care poate opri caderea parului este podeaua!


10. I: – De ce are femeia orgasm ?


         R: – Ca sa-i mai treaca durerile de cap ...





Doi tigani stau pe o banca in parcdin Madrid  inconjurati de porumbei .
- "Ai adus paine pentru porumbei?". Intreaba primul
- "Imi pare rau, n-am mai avut bani" raspunde al doilea
- "Nu-ti face probleme" zice primul: "Ii mancam asa fara paine!"

Primit de la Alexandru Petrescu









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu