marți, 3 octombrie 2017

MIHALCA - Ceea ce rămâne






Ceea ce rămâne

Chiar dacă soarele a devenit o virgină,
lunecând  în ochii tăi de culoarea ierbii de toamnă,
allegro moderato e grazioso
apare ca un cutremur și apoi se liniștește,
într-o buclă a infinitului te-am topit
cu foamea mea de tine,
te-aș fi mușcat ca pe un fruct oprit,
dar mereu dorit,
așa m-ai simțit, așa cum sunt,
cântecul tău,
parte
din visul tău
atât de real prin atingere,
prin aromă, prin gustul simțit,
mâncând înfometat din floarea de cireș.

Întâlniri apropiate. Dorință. Flacără.
Îmbrățișați în înțelegere, în spațiul golului și al întregului,
eliberăm tristețea tuturor rănilor, durerilor,
tuturor trădărilor
și-abandonărilor din toată viața ta.

Te uiți în jur, la pieptul tău mă privești
respirând molcom,
mirosindu-mi trupul a iubire.
Mistuiți de imaginea noastră nu vrei să spun nimic,
în adâncuri pătrundem,
simți că mă poți privi la nesfârșit,
ceea ce rămâne e un cântec pentru suflet,
suav, delicat, ca o dimineață,
cu note
ce se nasc din noi,
paradisul suprem trăit în doi,
apa și aerul
dătătoare de viață,
cheia ce deschide porțile morții,
un spațiu sublim și abstract în răsuflarea vieții eterne,
un vis fermecător, intens
și speranța ce nu moare,
roua ce se-așterne
pe petalele moi de floare
reținute dintr-un suspin într-o noapte senină
și râsul de copil fericit cu harul
bucuriei de a trăi
în universul rotund al iubirii.

În tăcere, timpul dispare.
Nu știi cum să îți descrii sentimentele,
e ca și cum ai aștepta o viață
un semn,
o rază de lumină.

Nu mai știi de mă iubești pe mine
sau ceea ce ți-am revelat prin prezența mea în viața ta,
visul din vis etern al sufletului,
atom și parte din tine,
din inima veșnic cautatoare…

~*~
IRINA LUCIA MIHALCA
30 septembrie 2017











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu