luni, 7 ianuarie 2019

Am invatat... ca nimeni nu este perfect...




Am invatat... ca nimeni nu este perfect... Pana cand nu te indragostesti...



Am invatat ...ca viata e dura...
Dar eu si mai si!!!

Am invatat ...
ca sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
Acelea pe care le pierzi tu le prinde din zbor o alta
persoana.

Am invatat ca atunci cand porti pica si
amaraciune fericirea se duce in alta parte.

Am invatat...
Ca ar trebui mereu folosite vorbe bune...
Pentru ca miine poate va trebui sa le retragi..

Am invatat ca un suras e un mod economic
pentru a-ti imbunatati aspectul.

Am invatat ca nu pot sa aleg cum ma simt...
Dar pot mereu sa fac cate ceva.

Am invatat....
ca atunci cand fiul tau
nou nascut iti tine degetul in micul lui
pumn..... s-a lipit de tine pentru toata viata.

Am invatat...ca toti
vor sa traiasca in virful
muntelui...Dar toata fericirea si
cresterea au loc in timpul urcusului.

Am invatat ....ca trebuie sa te bucuri
de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei..

Am invatat ....
ca e mai bine sa dai sfaturi doar in doua situatii.....
Cind sunt cerute si cand de ele depinde viata cuiva..

Am invatat ca cu cat irosesc mai putin timpul...
mai multe lucruri reusesc sa fac.

Demonstreaza prietenilor tai ca tii la ei.
Trimite aceast e-mail tuturor prietenilor tai, chiar daca
asta inseamna
sa-l trimiti inapoi celui care ti l-a trimis.....
Daca se intoarce.........
Ai multi prieteni buni. 

Dupa ce ai trimis mesajul, apasa F6 si observa ceea ce va
aprea pe ecran...
incredibil, dar adevarat....
este impresionant, dar e real....
bafta!

Trimite la 15 persoane in urmatoarele 143 de minute, apasa
F6 si numele celui care te iubeste va aparea cu litere de
tipar, este foarte impresionant pentru ca e real...
 
De ce au plecat sasii...
În anii '70, într-un sat săsesc a ajuns primar un moldovean.  În timpul inundațiilor catastrofale din 1970, dinspre acel sat au venit zeci de cereri de emigrare în Germania.
                Contrariată, Securitatea trimite un ”agent constatator” să vadă ce-i cu cererile astea intempestive ale sașilor.
                Acesta intră în vorbă cu un sas bătrân și-l întreabă discret ce i-a determinat pe sași să ceară emigrarea în Germania.
                Sasul îi răspunde că din cauza....... primarului.
        - Cum adică din cauza primarului?!? - întrebă mirat securistul.
        - Păi, acum câteva zile, a spus că la construirea digurilor de apărare "o sî punim un rând di chietri, un rând di sași, un rând di chietri, un rând di sași”.


Sursa: Prof. Valentina Lupu 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu