marți, 16 iunie 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - CU VOINȚĂ ŞI MOD DE VIAȚĂ




CU VOINȚĂ ŞI MOD DE VIAȚĂ


~*~

Nora Iuga, în nebunia ei scrie ca pe o claviatură cu virtuozitate, cu realitate, în voință cu mod de viață cu Dumnezeu umăr la umăr şi depăşim şi criza asta lui basta,

că ea se distanțează, din temelii, de poezii

care, cu inteligență e însuşi o conştiință,

în principii de Biblii,

pe piața cerului,

că numai eu sunt de vină pe fața pământului,

Pe altarul soarelui cu grație, în omenească ecuație ca Freda ster, o Rita, sus pe Golgota, provita pe cruce plină de romantism: altruism şi comunism, că o ia razna

şi mă deranja, că visează la steagul pe care, mamă, eu îl purtam,

în ceea ce raiul iubirii, am

şi testez împreunat cu Vica care-l am ieşită pe Bălcescu ca Micea Eliade pe strada Mântuleasa ca să mă regăsesc,

în Vica o grozavă zeiță ce mă renvie sub tei înfloriți,

în umbra Eminescu şi Vica întrupată în Veronica de care perpetuu m-am îndragostit, în revelații cu codri de plopi şi floare albastră care la fereastră prin perdea se vede, în umbra noastră plimbăreață ca Nora Iuga la ea acasă cu punctul pe "i " naturală ca un dar, în România care ne descoperă, în cap compas prin ce avem noi Iisus,

memorabil avem de spus infinit şi de moarte mai presus

național impecabil cu voință şi un mod de viață.


~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu