Ce
are O.M.S.-ul cu crima organizată ?
Olivia
Steer, Jurnalist
20
Septembrie 2023
Mare scandal în America, după ce a ieșit la suprafață
că lobbyiștii din industria alimentară și a băuturilor răcoritoare, au plătit
zeci de nutriționiști acreditați, avînd milioane de urmăritori pe rețelele
sociale, pentru a promova aspartamul și zahărul, substanțe toxice, chiar
cancerigene, după cum relatează „The Washington Post”.
Pînă aici, nimic neașteptat într-un scandal de
proporții, ce implica o multi-miliardară industrie, ce păcălește publicul
consumator, prin circa 70 de influenceri fără-mama-fără-tată, targetînd, în
special, copiii, ca să-și vîndă produsele.
Detaliile fin strecurate în știrea publicată de „The
Washington Post” însă, trag ușor vălul la o parte de pe o teribilă poveste
nepovestită, dar lizibilă printre rînduri, fără îndoială: din cauza O.M.S. (în
continuare, organizatiamondialasănătății - n.r.) s-a ajuns aici, pentru ca ea
este cea care a „demascat” (abia acum!) un mare adevăr (cunoscut de cel puțin
20 de ani, de cînd se află pe piața cărți scrise de specialiști, în baza
studiilor științifice, pe temă), punînd in pericol interesele industriei alimentare,
mai exact ale sectoarelor care folosesc, în procesul de producție, zaharul și
aspartamul. Ca reacție a discreditărilor suferite, industria a conceput o
campanie proprie, muribundă, cu ajutorul a 68 de influenceri cu licență de
nutriționiști, de pe rețelele de socializare, care să contracareze poziția
osemistă.
Ce nu se spune, dar se știe, este că
organizatiamondialăasănătății e o instituție privată, nu publică, ce face
afaceri oneroase cu O.N.U., pe banii publici ai cetățenilor, deci, pe care, în
funcție de interese diverse de grup, îi informează corect sau complet fals, cu
privire la pericolele privind propria sănătate sau măsurile de prevenție. Că e
vorba de un modus operandi, iar nu de o excepție rarissimă, am văzut
confirmîndu-se și răsconfirmîndu-se, în ultimii trei ani, odată cu Marea
Răceală si Teribilul Mook. În plus, oricine privește din avion vede limpede ca
organizațieimondialeasănătății nu produce nimic, nu creeaza nimic, nu previne
nimic, nu face nimic constructiv. Rolul ei e sa poarte vorbe cu finalitate
economică pentru diverși producători, sa se împopoțoneze cu merite pe care nu
ale are si sa mimeze reprezentarea (deși nu a ales-o nimeni, sa nimic,
niciodată!). Iar mai apoi, cu rivna clasica a borfasilor ce-si zic filantropi,
sa promoveze produse (f)arma-ceutice sau sa sugrume industrii, fie ele chiar si
imorale, din interese nedeclarate, dar deductibile la o analiza mai atentă a
speței. Culmea crimei organizate, as zice. Caci efectele sint pandemice…
Una dintre metodele vechi de a strînge cu ușa marile
industrii, ca să cotizeze la pușculița osemistă, este de a da „evaluări”, care
contestă valoarea produselor acestora pentru sănătatea populației, din poziția
sa inatacabilă de „guru absolut” in probleme de sănătate. Se înțelege: cei mai
mulți, vazîndu-și vînzările amenințate, cedează și varsă cît se cere.
Nu și acum, în povestea cu zaharul și aspartamul, cînd
industria alimentară a zis „Stop joc!”, declanșînd - prin refuzul de a (mai)
plăti tăcerea complice a marelui reper în sănătate mondială - marea demascare
(pentru cine privește cu atenție) a șantajului operat la nivelul cel mai înalt
de către omesiștii finanțați mai ales de „filantropi”. (Nu știți la cine maă
refer? Nici eu!).
Evident, practicile de îndulcire articială a
produselor alimentare nu sÎnt noi. Iar O.M.S., fără nici un dubiu, știa de ele.
De ce le „descoperă” și „evaluează” abia acum ca fiind periculoase, posibil
cancerigene? In mod logic, pentru că nu s-au înțeles la bani cu reprezentanții
industriei în cauză. Acum, că organizatiamondialăasănătății nu e doar o
organizație privată, ce face afaceri pe banii publici, ci și un borfaș
recuperator de bani privați, după cum reiese și din recenta poveste, sub
oblăduirea tuturor administrațiilor americane (mai puțin a lui Trump, care
îintr-un gest de curaj, fără precedent, le-a tăiat finanțarea, în timpul
mandatului său) ar fi o concluzie logică, de bun-simt, de tras.
Desigur, noua bătălia se duce iar între doi monștri,
fără Dumnezeu, pe banii publici, ca de obicei.
Așa că înțelept e să nu ținem cu nimeni.
Ci doar să privim cum se căsăpesc unii pe alții si mai ales ce avem noi
de cîstigat din vătămările grave si foarte grave, pe care și le produc singuri,
fără nici un ajutor din partea noastră. Căci, uneori, Dumnezeu așa face
dreptate: printr-un spectacol cu artificii, confetti, ceai cald și muzica
clasică. Să ne încălzească. Să ne placă. Să nu mai uităm…
Aranjament grafic - I.M.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu