luni, 15 ianuarie 2018

"De ce ma insulti copile?






"De ce ma insulti copile? Ma trimiti in pod sa zac? Am muncit doar pentru tine...". Aceste versuri te vor impresiona pana la lacrimi! Fiti alaturi de parinti cat inca mai traiesc
O poezie scrisa de Nicolae Danciu circula pe internet.


Povestea unui batranel

De ce ma insulti copile,
Ma trimiti in pod sa zac?
Am muncit doar pentru tine,
Sa inveti, casa sa-ti fac.

Si-n spatele casei tale
Am facut o camaruta
Ca sa nu va stau in cale
Cand iti vei lua mandruta.

Ti-am trecut, copilul meu,
Fiindca te am doar pe tine,
Totul pe numele tau
Crezand ca asa e bine.

Socotind ca n-oi trai
Sa imparatesc pamantul
Si nici tu nu m-oi sili
Sa imi sap singur…mormantul.

S-au scurs anii dintr-un foc
Si-ai luat mandruta ta
Si acum nu mai am loc
Nici in camaruta mea.

Fiindca e langa gratar,
Eu crap usa sa miros,
Musafirii vin mai rar
Cand in prag apare-un mos.

Te-am crescut ca floarea-n glastra
Si tu-mi spui in pod sa urc,
C-asta este casa voastra
Si pe jos mai mult va-ncurc.

Nu mai pot copilul meu,
Lasa-ma in camaruta
Si ma rog la Dumnezeu
Sa ma ia a ta maicuta.

Si daca pan’ voi pleca
Ma mai imbat de miros,
Usa n-o voi mai crapa
Sa va supere un mos!

CITESTE SI: Scoateti Steagul la vedere, si-n Tinutul Secuiesc!” STAPANI LA NOI ACASA, cantecul care starneste emotii in toata Romania
“Neamul Romanesc nu piere;
Dacii inca mai traiesc!
Scoateti steagul la vedere
Si-n Tinutul Secuiesc!

Nu permitem celor care
Se pretind aici stapani,
Sa ne calce in picioare
Demnitatea de romani! ”

Nori de ploaie se aduna
Dinspre Cluj spre Odorhei.
Unii vor sa ne impuna
Sa jucam cum canta ei.

Mintile au luat-o razna;
Umbla zvonul desantat
Ca-n Harghita si Covasna
Vor sa faca „stat” in Stat !

S-a udat de lacrimi pragul;
In Cristuru e prapad!
Imnul romanesc si steagul
Nu se-aud si nu se vad !


Crisul, Muresul , Tarnava
Poarta jalea in aval.
Nesfarsita e galceava;
Nu e liniste-n Ardeal.

Muntii stau sa rabufneasca;
Fierbe galbenul podis!
Vatra sfanta stramoseasca
E taiata-n curmezis.

Se anunta o furtuna
Cu efect devastator:
Impostorii vor sa puna
Pe cultura sigla lor.

Atmosfera prevesteste
Un pericol iminent!
Tot ce suna romaneste
Capata un alt accent.

Graiul nostru plans pe vetre,
Leganat de cararui,
E lovit mereu cu pietre
Ca un pom al nimanui…

Nu lasati ca vorbitorii
Altor limbi pe-acest pamant,
Sa ne umble prin istorii
Si sa muste din cuvant!

Neamul Romanesc nu piere;
Dacii inca mai traiesc!
Scoateti steagul la vedere
Si-n Tinutul Secuiesc!

De pe stancile strabune
Decebal ne da curaj!
Faceti imnul sa rasune
Peste Mures, pan-la Blaj!

Nu permitem celor care
Se pretind aici stapani,
Sa ne calce in picioare
Demnitatea de romani! ”

https://www.bzi.ro/de-ce-ma-insulti-copile-ma-trimiti-in-pod-sa-zac-am-muncit-doar-pentru-tine-aceste-versuri-te-vor-impresiona-pana-la-lacrimi-fiti-alaturi-de-parinti-cat-inca-mai-traiesc-637027










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu