luni, 1 iunie 2020

CATALIN AFRASINEI - matrix partea a patra (jurnal pandemic)




matrix
partea a patra

(jurnal pandemic)


~*~

și-această zi fusese dedicată memorialului din sf. elena

o vie

la S

vie

aici lucrurile stăteau la locul lor

înspre N

de la E la V aceeași vie din care se-nfruptau

cei care nu știau Cine este El

mi-era de viață & nu începuse

mi-era de perfectul destin

& acesta se mutase mai încolo

toate cântecele pentru care am fost născut

aveau în de sine nostalgia paradisului

pasărea paradisului cufurindu-se

și iată

acest vacarm tradus din cuneiforme

îmi fusese inundată viața de mii de cântece

și pentru toate acestea bob dylan se dădea mare

avea de apărat un trofeu dacă despre america se poate spune

unicul  trofeu care valorează exact cât am stabilit eu cu dl. dan ravaru

de la o distanță de 9 (nouă ) mii de km

1$   a se achita de către donald trump președintele usa subsemnatului

1$ exilat în propria-i țară mai sus subsemnatului

ca și cum timpul ar avea minuscule dimensiuni

pentru un șef de țară  proptindu-și  bombardierele în taiwan

suferind de o melancolie gravă

începusem jurnal de coronavirus

& de la crâșme

însuși macedon avea o cu totul altă dimensiune a modestiei

de  a fi om pedestru

nu

împărat

uneori ne secondam

eu istoria lui despre ai mei

el  viața femeiuștilor din viața lui

după aceea coboram de la etajul  ,,murire”

o femeie născuse nouă copii și eu trebuia să-l conving pe n. manolescu

să i se acorde un loc de muncă în tot cazul criticului de la românia literară

nu-i făcea plăcere să discute despre ce nu-l interesa fără bani

el

care

înțelegea

totul

din

prima

singurul  președinte pe care ar fi trebuit  să-l aibă românia

mariana avea nouă copii & știa cu cine-i făcuse

pe câmpuri nearate din vremea lui ceaușescu

poemul devine mitologic precum preeria cu iarba sticloasă

(când artiștii nu-și văd de artă)

vine un fel de cutremur

angoasa   o definim

moartea nu

potretul artistului  la tinerețe începe cu moartea&

curcubeul răsare & apune pentru mariana

la unsprezece mii de m în groapa din pacific

i s-a spus pacific

ca și cum nu s-ar fi știut că de-acolo pleacă taifunul

numai sfinții părinți îl pot abate din drum

când vine molima

vine molima

o auzi

o simți

moartea ne încearcă de departe în cearceafuri ude

de la strănut

vârful omu îngropat în nămeți de strănut

vine Îngerul

nimic nu poate să  piară


~*~

CATALIN AFRASINEI















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu