sâmbătă, 19 mai 2018

Perioada colorata "EBRU"





Perioada colorata "EBRU"

~*~
Am privit ani multi cum nisipul
curge in clepsidra vieții,
nepăstoare, naiva,
ma gândeam,
încă e mult timp și loc să curgă.

Vine o vreme cand regrete ne încearcă
ca n-am reușit
sa facem cu folos, în valul vieții,
aceasta scurgere.
Târziu, puținul rămas se prelinge.

Am vrut sa colorez clipele
cu joc de curcubeu,
pentru un timp, am ales "ebru"
prin jocul pe apa, arta picturii pe apa.

Am ajuns să îmi port visele
la fiecare oglindire-n apa,
cu noi speranțe,
cu dorinte,
cu jocuri de lumini si culori
in final, mi-am gasit visul
și propriul curcubeu.

Desigur, perfecțiunea nu am atins-o,
ajutata de unduirea apei
si de combinarea stilurilor,
culorilor, ideilor
si instrumentelor artei,
idei noi apăreau,
se luptau sa domine,
sufletul a gasit bucuria,
colorand multe cămări si usile lor,
acolo puteai intra si găsi mereu
locuri si prietenii vechi ce ne-așteaptă.

O perioada frumoasa a clepsidrei,
perioada colorata Ebru,
nisipul scurs intr-un ritm mai lent,
emana culori neasemuite
pentru a-mi colora sufletul uitat demult.

~*~

popa genoveva












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu