joi, 14 mai 2020

MARIAN ILIE - Nu vreau să-mi spui




Nu vreau să-mi spui
După R. Stanca/N. Alifantis


~*~

Nu vreau să-mi spui nimic în seara asta
Nici cu cine votezi, nici de ce nu
Te duci la vot dar iţi trimiţi nevasta
Să-ţi cumpere o sticlă de rrr...IQ

Stai singurel acasă în odaie
Şi cugeţi: ce-a gândit cel ce ţi-a dat
Un milion şi un prosop de baie
Cu sigla  P...la...la...  inscripţionat

Rod viermi fălmânzi curata-ţi conştiinţă:
Şi dacă nu-l votez ... ce puii mei -
De banii ăştia chiar am trebuinţă
Dar visul meu nu-i conturat in Lei

Mai bine trag un somn uitând de toate
Că mâine vin - oricum - alte nevoi
Îi las pe îmbuibaţi  pe la palate
Să aibă insomnii şi tărăboi

Voi trage-un somn adânc în noaptea asta
Nu mă-ntreba nimic - un gând mai am
Să-mi iau in braţe  mai întâi  nevasta
Şi poate-un înger va veni la geam

Să-mi lumineze mintea asaltată
De nebunia ce-au stârnit-o ei
Să-mi aflu conştiinţa dezlegată
De stress-ul milionului de Lei...


~*~

MARIAN ILIE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu