luni, 25 mai 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - PSALM ROMÂNESC 16





PSALM ROMÂNESC 16


~*~

Mulțumescu-Ți pentru starea de bine, de normalitate ! Mulțuescu-Ți, Doamne, mulțumescu-Ți,

că nu înjur, că nu sudui, că nu înjur, pentru ce am de jur-împrejur, mulțumesc,

că nu blestem, ajutându-mă, Doamne-Ți mulțumesc,

că am abstinență, conştiința de a mă înfrâna!

Ajută-mă, Doamne, de prostii să mă dezbar şi să nu mă prostesc, pentru puterea de amă înfrâna ca-n fața Ta, Doamne, să iert greşelile greşiților mei

ca să fiu iertat de păcat, că dragostea, în paradisul verde, în propria lumină, în albastru: să, nu-mi fie rutina, fericire care mi se ruină din şansă, din lumină!

Ție, Doamne-Ți mulțumesc, că nu sunt nepăsător de a României efort şi de falnicu-i viitor ca dulce de ce-ți doresc eu ție mare şi integră, realistă, mare, cu viitor, Românie, asemeni şi mie, eu, de viitor scriitor, de veşnică şi prosperă şi eternă primăvară de neam şi țară departe de lumea dezlănțuită, dreaptă şi cinstită, profundă şi întregită nepunându-mi credința la îndoială,

că fala e doar straiță goală, că doar straița plină practic, îți dă odihnă şi dialectic!

Ajută-Mi, Doamne, să fiu cu adevărat creştin, indiferent de încercările care mă aşteaptă ca pe cel mai iubit, inedit, dintre pământeni, om pentru oameni!

Ajută-mi să nu pismuiesc şi pentru asta să-Ți mulțumesc, România te iubesc şi să te laud şi preamăresc, Doamne-Ți mulțumesc,

că-mi descoper țara sub cer,

în preaplin de omenie şi caracter!


~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE




Mulțumesc, că nu umblu, în templu Eliberării, descătuşării, pur şi simplu, cu mâinile, în sân, neinegizate,
că aşa-mi dictează domnul Spân, cel care a închis şi pe Harap Alb, În fântâna limbii române:
incredibil de pace şi pâine al limbii române,
făcând lui Rozalba-lui Alba ca Zăpadă ochii dulci care şi pe mine m-a uluit inedit,
cu mâinele de spân, în sân,
mâini curate/ nespălate,

că am un plin şi deplin de sănătate şi divin, arată îmbujorate, pe sufletul nostru verde-albastru!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu