duminică, 31 mai 2020

Vasilica GRIGORAȘ – Sărut anii din boccea




Vasilica GRIGORAȘ – Sărut anii din boccea
Dragi prieteni, Sincere și calde mulțumiri pentru gândurile bune și frumoase pe care mi le-ați adresat. Muza să vă fie mereu aproape și să ne bucurăm împreună de scrieri inspirate. Doamne ajută!
Să ciocnim un pahar de șampanie întru sănătatea noastră!

Este posibil ca imaginea să conţină: unul sau mai mulţi oameni, băutură, masă şi interior

Sărut anii din boccea


~*~

E sărbătoare și e ziua mea,
Mă poartă-n brațe vântul,
Cu glas în armonii de păsărea
Mă dezmiardă lin cuvântul.

Mi-a înflorit copacul iară,
Respir în vers blândul senin,
Mi-e sufletul doar primăvară
Și văd mereu paharul plin.

Conjug verdele dintr-o vâlcea
Prin pomii roditori din anotimp,
Apoi îmi sărut anii din boccea,
Inspirând poeme din Olimp.

Mulți arbori aș dori să mai plantez
În sufletul deschis adânc spre lume,
Îmbrățișându-i să mă minunez
De-ale lor fructe dulci și bune.

Peste ani, râvnind să mai rodesc
Sub soarele de mai învietor,
Cu sete poezia s-o iubesc
În ritmul valsului îmbietor.

Apoi, aș dori s-așez un arbore-n rimă,
Să vibrez la fiece slovă din povești,
Îmbăindu-mă în a lor lumină,
Călăuzită de roiuri îngerești.


~*~
30 mai 2020

VASILICA GRIGORAS









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu