duminică, 10 mai 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - PSALM 3




PSALM 3



~*~


Dau-ar naiba dragoste, în Tine, că dragostea, Doamne e la Tine, de la Tine ne vine,
dau-ar  dragoste naiba-n Tine, că Doamne-Ți mulțumesc, că am România te iubesc!
Ajută-mă, Doamne, să nu fac tot la deal la deal şi la mine-n Ardeal,
că nu-mi fac de cap făcând lui Dumnezeu pe plac! bucurându-mă cu aşa viață fără scădere de calciu, hipocalcemie ca Ciorlacu, că nu fac fără-de-legi,
că doar, Tu, Doamne, mă înțelegi, mulțumesc, că m-amuți să te iubesc
încătro-s dus de val, cu valul pe val scos la mal,
că numai tu, Doamne, eşti milos, bun şi înțelept de fapt,
că doar,Tu, Doamne, eşti drept şi gura de aer!
că tu eşti iubirea, pâinea de o ființă,
marea mea conştiință,
în drag şi sfânt, pe pământ,
că, Tu, iubirea mea, eşti România mea, Vica mea,
o dulce ființă,
o unică ştiință
şi o mare conştiință
,stare de urgență fără costuri suplimentare
întru răsărit de soare cu binecuvântare
şi obiectivul păcii
şi obiectivul muncii !

Tu, Doamne, în legea Ta, mă creşte, ca să fiu departe de tot ce mă ispiteşte !
Cu toate tinerețele mele de rele mă fereşte!
Dă-mi putere şi vedere ajutându-mi: casa şi pământul, să nu mi-l vând, că nu se vinde!


~*~


PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu