luni, 25 mai 2020

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE - PSALM ROMÂNESC 17




PSALM ROMÂNESC 17



~*~


Mulțumescu-ți, Doamne pentru momentul, vremea care vine, potrivit, la om potrivit, cu loc potrivit sfințit, în viața fiecărui om, a mea, în Ciubăncuța, sat ca o zi bună, că vine ca la carte, aparte, fără moarte, că nunta cu Vica, nu s-a fost anulat, ci în plin, în senin şi plin de sănătate radical național s-a desfăşurat şi nici de moarte nu va fi anulată, ci-n starea generală din festiva şi folclorica artă tradițională şi națională s-a desfăşurat norlens dorllens, florală şi muzicală menținându-ne echilibru ca o floră intestinală,

cu astfel de creer fiind funcțională, în dragoste pro-viață vitală, cu plin de energie, funcțională

funcționând corect şi perfect,

benefic şi practic!

Mulțumesc, Doamne, că prin Vica, femeie de cararacter, mulțumesc, că prin ea mă împlinesc aducându-i soarele şi luna de pe cer, să-şi pună-n păr,

îmulțită,în har şi antreporial, să şi-le pună luceferi, luminători,în păr !Mulțumescu-ți, că sănătatea, mi-ai ameliorat/ vindecat, durerea de cap şi, pentru, că țap ispăşitor, la cap, nu m-am mai legat, lele Floare, lele Floare,

bând un canceu de zamă acră, de moare

(nu uitați de bine, că va fi bine,cu artă!)

Mulțumescu-Ți, că n-am osteo-artrită!

Mulțumescu-Ți, că mă veghezi şi, că mă salvezi,

în România lui te iubesc de nu te vezi!

Doamne ajută-mi să fiu cu inima curată, fără pandemie, cu simetrie şi omenie, să fiu, pe calea de Tine, Doamne, luminată!

Ajută-mi, Doamne, să fiu neprihănit şi de Tine iubit!


~*~

PAVEL RATUNDEANU-FERGHETE









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu