luni, 10 aprilie 2023

Ben TODICA - CĂLĂTORII INTER NIVELARE

 



CĂLĂTORII INTER NIVELARE

 

  

În anul 1964, când împlineam 12 ani, citeam în revista „Știință și tehnică” la care era abonat domnul inginer Ion Draga, vecinul nostru, un mare geofizician care mă angaja în vacanțele de vară să lucrez ca și culegător de probe ale apelor din împrejurimile minelor din Ciudanovița și Lișava. Acest lucru se făcea în virtutea cercetărilor omului de știință sovietic, Nikolai Kardashev care dezvoltase o scară a NIVELELOR civilizațiilor existente în univers. O scară clasificată în funcție de consumul de energie și producerea acesteia. Pe primul loc pusese Civilizația Planetară, pe al doilea Civilizația Stelară și pe al treilea Civilizația Galactică.

 

Azi, în 2023 suntem aproape de a atinge nivelul întâi, adică am atins 75%. Ca să acoperim și restul de 25% s-a propus să înconjurăm pământul cu oglinzi reflectorizante și fotodiode care să capteze restul de energie necesară de la soare. După calcule, oamenii de știință au ajuns la concluzia că trimiterea rachetelor în spațiu pentru a instala aceste oglinzi ar mări amprenta de carbon a pământului încât ghețarii de la poli s-ar topi și ar ridica nivelul apelor cu 60 de metri, scufundând astfel mai multe țări și orașe mari ale lumii. În urma acestei lăcomii de progres, civilizația ar regresa fiind împinsă înapoi spre comuna primitivă. În această situație, călătoriile în spațiu pentru a descoperi și atinge alte civilizații sunt imposibile cu tehnologia cunoscută azi.

 

O ALTĂ ALTERNATIVĂ VIABILĂ ESTE CONȘTIINȚA. CĂLĂTORIA SPIRITUALĂ. Privită cu ani în urmă de mine, sugestia REGRETATULUI profesor universitar Terence McKenna precum că plantele comunică cu alte plante din univers prin constiință, m-a dus cu gândul la ideea visului ca platformă de călătorie spre alte conștiințe ale universului. Accesând parola, (și asta se învață) poți intra în camera supercivilizațiilor planetare. Primeșți dreptul de a-ți însuși trupul acelei specii. Dacă e gigant, devii gigant, egalul lui cu toate caracteristicile speciei, iar dacă e furnică, devii furnică cu toate calitățile ei SAU GUȘTER FĂRĂ SĂ REALIZEZI CĂ EȘTI UNUL. În felul acesta poți învăța lucruri noi sau poți dărui idei și ajutor.

 

Unii din acești candidați pot hotărî să rămână acolo și atunci ei vor deceda aici pe pământ. Înainte au fost civilizații pe pământ care au avut astfel de legiuni și practicau astfel de misiuni, fiind protejate de sistem. Prin aceste legiuni s-au obținut toate aceste schimbări în evoluția rapidă a conștiinței și a nivelului de organizare a speciei omului, ÎMI DECLARA Nefertiti în subteranul minelor de uraniu din Ciudanovița. De asemenea, mai menționase că acest uraniu extras de ruși se va reîntoarce înapoi de unde a plecat cu mari costuri - nu doar fizice ci si divine.

 

Eram în vizită la Țața Pachița din Iezer, lângă Puiesti și mă întrebam de ce noaptea nu încuie ușa la casă pentru că acesta era primul lucru înainte de culcare la Ciudanovița. Pe la miezul nopții, sunt trezit de pașii ei și o urmez afară în curte. Era lună plină. Mă retrag lângă ea. Aveam 10 ani. Ea privea cerul și strălucirea lunii și deodată capacul ușii podului de pe acoperiș se deschide. Mă sperii și mă apropii mai mult de ea. Îmi face semn cu degetul pe gură să nu țip. Îl văd pe fiul ei Nițu, în pijama mergând pe acoperișul casei. Ce naiba l-o fi apucat pe ăsta? Mă întreb în gând. Lângă casă, la o distanță de câțiva metri era un coșar înalt cât casa și plin ochi cu porumb. Îl știu pentru că din curiozitate, ziua mă mai cățărasem și eu pe el. Priveam înlemnit cum se apropia acum de capătul casei pășind sigur pe el. Casa e destul de înaltă ca să sperie pe oricine. Am înghețat. El continua să pășească prin aer ca și cum ar merge pe un drum invizibil. Inima-mi zvâcnește în piept. Ăsta nu e film și nici circ ca să ascundă vreun cablu pe care să nu-l văd. Nițu ajunge pe coșar. Acolo, Pachița avea și o cușcă cu porumbei care acum dormeau. Nițu ia din coșar câțiva porumbi și începe să-i curețe de boabe, frecându-i unul de altul în tava de lemn de lângă cușca porumbeilor, apoi coboară pe scara de lemn în ogradă. Trece prin fața noastră, întră în casă și se culcă în locul de unde plecase. Uite așa, îmi face la fiecare lună plină, îmi spune mama lui. E SOMNAMBUL și dacă țipi și îl trezești, cade jos și moare. Au murit câțiva la noi în sat de-a lungul anilor și ne-am învățat. Oarba din sat, bătrâna lui Hurduc ne-a învățat. Era și vrăjitoare. Le era frică la oameni de ea. Comuniștii o luau în râs, ei nu credeau, dar noi am chemat-o odată la noi pentru că nu mai dădea vaca lapte și ne-a spus că cineva o suge noaptea. Când am intrat la miezul nopții în grajd, m-a întrebat dacă recunosc vreo schimbare înăuntru. După puțină căutare am dat peste o roată de căruță așezată în paie. I-am spus că nu-mi aduc aminte s-o fi avut. Oarba m-a rugat să-i dau o bucată de funie pe care a băgat-o prin gaura butucului roții și a legat-o deasupra circumferinței făcând câteva noduri zdravene și ne-am culcat. A două zi, intrând în grajd să scoatem vaca pentru a merge la pășune cu turma satului, am găsit în locul roții o cotoroanță bătrână cu funia trecută prin ea și moartă. Nu o cunoștea nimeni din sat.

 

Plecând de la premiza că Nițu nu era afectat de atracția pământului, adică de gravitație și combinând întrebările jurnalistului Graham Hancock despre construirea piramidelor și a călătoriilor în alte dimensiuni ale lui Terence McKenna, atunci pot concluziona că dacă aș găsi cheia comunicării cu Nițu, atunci l-aș putea folosi cu succes să ridice blocurile de zeci de tone fără a-i fi frică de greutatea lor pentru că un somnambul întră într-o altă „cameră” de forțe ale materiei. La construirea piramidelor au fost folosite legiuni de specialiști Somnambuli conduse de Maeștri ai Călătoriei și Comunicării Multiversale. La atingerea blocurilor, acestea devin antimaterie și când sunt neatinse se reîntorc la materie. Așa a reușit Moise să îi scoată pe evreii sclavi din Egipt, concentrând armata de legionari „somnambuli” printre mase care să creeze tunelul antimaterie care a despărțit marea. Acesta a fost marele triumf a lui Iisus Hristos a cărei reînviere s-a întâmplat împreună cu ELIBERAREA SCLAVILOR.

 

Acum înțelegeți de ce astfel de forțe pozitive nu pot fi acceptate de forțele globaliste care preferă să-și păstreze lagărul de sclavi numit Terra? Ei cu ce s-ar mai făli? Și pe cine ar mai beșteli? Vă dați seama că o armată de somnambuli ar fi imposibil de controlat de guvernele actuale. Ar fi de o mie de ori mai periculoasă decât inteligența artificială. Așa că batem pasul pe loc. Acum câteva zile, îi vedeam pe Gabriel Liceanu și pe Horia Roman Patapievici la Timișoara, lansând și promovând cartea din seria aniversară „Monica Lovinescu“  și Virgil Ierunca, cel care i-a stat o viață alături autoarei, dar și coautor al multor volume. Eliberarea României a fost marele triumf a lui Iisus Hristos. A fost ca atunci când Moise i-a cerut lui Ramses să-i elibereze pe evrei. Acum, după mai mult de 30 de ani în care, ca în Biblie, România a trecut prin tot felul de ciume, boli ale oamenilor, animalelor și păsărilor, EDUCAȚIE și ECONOMIE etc., acești doi înțelepți arătau ca doi fochiști de locomotivă, însă aș fi dorit să-i văd ca pe doi eroi care la rândul lor se sacrifică și ca în exemplul celor lansați (Monica Lovinescu și Virgil Ierunca) să lupte împotriva mincinoșilor DE AZI, care nu s-au ținut de cuvânt pentru a crea condițiile unei vieți mai drepte și mai bune decât cea din vremea lui Ceaușescu. Mai mult, ne-au aruncat din baltă-n puț. Monica și dictatorul, ȘI UNUL și ALTUL în felul lor se învârt în mormânt pentru STAREA ÎN CARE A FOST ADUSĂ România. Mașinile electrice sunt un tric dacă ne gândim la ecologie. Astea nu ne conduc spre o civilizație de prim nivel. Orașe de 15 minute, zero net în climă sunt toate tricuri care să ne bage în Șah Mat. Monedele digitale ale băncilor, totul se îndreaptă spre noi... Mă uitam la copiii mei și mă întrebam dacă au dreptul la viața pe care am avut-o cei din generația mea. Au ei dreptul la libertățile pe care le-am avut noi?

 

Acum e șansa să devenim EROI. EROI nu PROȘTI. LIBERTATEA e un DREPT DIVIN, însă,... DREPTURILE NU SUNT GRATUITE.

 

Unde sunt românii? Au scăpat cașcavalul? Din 25 au rămas doar 10.

 

Restu-s pribegi?

 

Ben TODICA




COMENTARII:


Eu gândesc uneori la teoria echilibrului și mi se pare curios faptul că în punctaje unele țări ocupă primele locuri.

Eu pretind că există o lege a compensației în ceea ce privește încărcătura valorică a fiecărui loc, dar un subiectivism omenesc legat de contextul mondial nu apreciază pozitiv unele valori.

 Ex România are ,,n” lucruri și  situații uimitoare care sunt punctate derizoriu, în timp ce alte țări au preponderent bunuri de consum  până la opulență și ocupă primele locuri în punctajele generale chiar dinafara acelui specific.

Deci standardul de viață atârnă mai greu decât arta, frumosul, ingeniozitatea  naturală a esteticului risipită în tot și în toate până la cel mai mic amănunt.

În cazul de față se dispune de tot ce este necesar material, dar nu este apreciată latura de frumos, de ineditul românesc, pe care românii parcă nici nu îl observă, atât este de comun aici, folclorul, lupta pentru existență de 2000 de ani, arta populară, meseriile specifice românului care se adaptează la ceea ce îl ajută să viețuiască normal cu minimul de tehnică rudimentară, înapoiată pe care a făurit-o singur...  (unele din acele țări fiind vinovate fiindcă în timp ne-au agresat)

   Cu stimă

 Melania Rusu Caragioiu







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu