joi, 29 februarie 2024

cătălin afrăsinei - vis cu maeterlinck

 



vis cu maeterlinck

 

 

~*~

 

a venit maeterlinck la  mine și mi-a spus

roagă-te cu mai multă ardoare

văd că nu m-ai ascultat

ți-am spus să faci din orice distanță apropiere

să suprimi timpul

văd  nu m-ai ascultat

ți-am spus să rememorezi drumul strămoșilor

va veni beti

s-o duci în pădure să culeagă iarba fiarelor cu mâna ei

și eu văd că dormi

nu dorm i-am răspuns l-am visat pe vladimir putin

cum ne vorbea despre soljenițân la mormântul lui

într-o noapte cu lună și lupi

se vor inversa oasele și alcătuirea biologică a lumii

chimică minerală  antropologică

dar pe tine beti nu te va lăsa

va trece prin ziduri și cremene

prin odăi părăsite cu o frumusețe mereu mai înaltă

te va găsi oriunde și te va urma aprinzând

focul inimilor de dor pe pământ

aidoma îngerului se va interpune în locul gol dintre tine și lume

și va fi liniște

liniștea blândă și calmă a zefirului

pregătește-te nu mai e mult

până când se va face   țăndări  tensiunea dintre tine și lume

dintre lume și lume

primește acest mărțișor care va străpunge hezbollah ca o sabie

și visele cu care să te speli pe față printre dealuri

foamea și setea de tine mă ține în viață

am vrut să-ți spun bun venit

cuvintele deveniseră abstracte

și de neînțeles

să te îmbrățișez cu aerul polar

ciocnindu-se la ecuator de curenții marini

iscând mari uragane fără nume de pe o planetă nedescoperită

cu tot posibilul și imposibilul minții umane

am venit nu înțelegi sunt aici

 

~*~

cătălin afrăsinei











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu