luni, 5 decembrie 2016

Numele candidaților USR





Printre numele candidaților USR ... cine or fi astia ?
Parcă s-au adunat prea multe nume "NEROMANESTI" la un singur partid.

Candidati USR 2016:

Gabriel Seidler,
Adrian Echert,
Wilhelm Schuster,
Christian Schuster,
Giuseppe-Rino Sachetti,
Narcisa Gutium,
Marciana Özmen,
Mirela Iank,
Adrian Wiener,
Tuță Osman,
Nuți Findrihan,
Adrian Dobrovie,
Irina Wagner,
Lavinia Abu Amra,
Leonid Gorczynski,
Miroslav Tașcu-Stavre,
Mihai Boloveschi,
Siegfried Kloyber,
Adnan Memet,
Elod Mark,
Ionela Iurisniti,
Antonio Andrusceac,
Allen Coliban,
Anca Sawaia,
Cristian Bulfon,
Cynthia Păun,
Francisc Vătămănelu,
Cosette-Paula Chichirău,
Ellen Popovici,
Beniamin Todosiu,
Dominic David Teleki ..


Cum sa salveze neromânii astia, ROMÂNIA??? Unele nume nici nu pot fi pronuntate!!!

 Ca  dracu! 
In urma cu ceva ani, ma aflam intr-o piata din ARDEAL. Am asistat fara sa vreau, la un dialog intre doi ....unul dorea ceva lamuriri in legatura cu un subiect privind taxele din piata. Celalalt, i-a raspuns : Ma, tu esti atat de PROST, incat NICI NU TE POT DESENA.... Cam asa stau lucrurile si cu DECISIVA  VOTAREA din 11 decembrie 2016 pentru VIITORUL ROMÂNIEIFiecare are libetatea de a alege! 

 
 DA-LE DOAMNE ROMANILOR, MINTE SI INDEMN SA VOTEZE CRESTINESTE ROMÂNEŞTE!




Sursa: Gheorghe Neagu









Un comentariu:

  1. Încerc să fiu onest și recunosc: nu știu pe cine să pun ștampila! Partidele tradiționale m-au dezamăgit, unele după celelalte. Am virat cu speranțele de la stânga, la dreapta. Am rămas doar cu speranțele. Chiar dacă, la ora actuală, printre pretendenții votului meu s-ar afla și oameni onești și competenți, eu nu-i cunosc. Sunt foarte discreți sau eu, care m-am fript cu ciorbă, suflu și-n iaurt.

    RăspundețiȘtergere