vineri, 23 decembrie 2016

DARUIND VEI DOBANDI





Doamne ajuta !

Cu ocazia Marii Sarbatori a Nasterii Domnului,
va rog, permiteti-mi sa va urez  Sarbatori fericite, Viata lunga, Sanatate, Succese in activitatile dvs. !
In legatura cu mesajul de mai jos, imi dau seama ca supar cu insistenta mea, dar, va rog sa credeti ca este vorba de un caz autentic, foarte dureros pentru familia noastra.
La Multi Ani !

Vali Constantinescu

 DARUIND VEI DOBANDI,

Imi doresc astfel sa conving si sa ... conving oameni cu suflet care pot si doresc sa ajute intr-un teribil caz medical.
Nu putem rezolva fara ajutorul oamenilor.
Va rog sa ma credeti ca nu-mi este usor sa cer.
Imi este greu, foarte greu, dar  am realizat ca fara ajutor, nu vom reusi.

M-am gandit si ca in aceasta perioada, oamenii devin si mai buni, si mai intelegatori sau pur si simplu multi oameni
au dorinta de a face un Bine in luna in care se daruieste mai mult ca deobicei.
Mai ales daca exista convingerea ca nu este inselaciune, ca este un caz real, care merita ajutor.

Va multumesc,
Vali (Vasilica) Constantinescu
24 decembrie 2016

Cu iertare intreb si va rog sa-mi spuneti daca emailurile mele disperate ajung la dvs.
Indiferent de hotararea de ajutor, as dori sa stiu daca emailul meu este primit.
Nu exista nici o obligatie din partea nimanui, dar, cateodata, mi s-a intamplat sa mi se spuna ca nu s-a primit emailul.
Va multmesc,
Vasilica Constantinescu

Aveti mai jos expusa situatia teribila in care ma aflu.

Nu contenesc sa spun ca Dumnezeu mi-a savat fiul.
Plang si multumesc zilnic Domnului si Maicii Domnului pentru tot ajutorul primit.

Daca veti putea si doriti sa ajutati la finalizarea operatiilor lui Theo, fiul meu, va multumesc dinainte.





SITUATIE
la 10 decembrie 2016

SCURT ISTORIC
Mă numesc Constantinescu Vasilica, din Bucureşti – sector 3, str. Theodor Speranţia, nr. 137, Bl 84, sc. 1, etaj. 6, ap.25.  Sunt mama a 4 copii – 3 băieţi şi o fată. In prezent sunt pensionara.

Theodor, primul meu copil a suferit in noaptea de 1-2 Octombrie 2008 un accident de motocicleta in Hanoi, Vietnam, unde erabursier masterand al Statului Roman.  Accidentul i-a provocat un Traumatism Cranio – Cerebral grav, Hematom Sub-Dural Acut(TCC, HSDA). A fost operat cu succes de Dr. HA la Spitalul BENH VIEH VIET DUC, care i-a ridicat Osul Volet, i-a eliminat hematomul subdural. A stat in coma şapte zile. După aceasta si-a revenit si a stat pana la data de 20 Ianuarie 2009 fără osul volet propriu  (bucata de craniu care a fost ridicata de la locul loviturii, procedura standard) care a fost păstrat la Banca de Os, la Facultatea de Medicina din Hanoi.  
În 20 Ianuarie 2009 a fost operat a doua oara pentru fixarea voletului osos propriu, in trei știfturi de titan.

Situatie expusa aici :

Fiul meu nu are niciun fel de sechele mintale,  la nivel cerebral nu a fost afectat absolut deloc. Băiatul meu este prefect normal. 


SITUATIE MAI 2016


Dupa 7 ani s-a constatat, insa, ca osul volet propriu fixat la a doua operatie s-a lizat/topit („mancat”). Am putea spune ca "tehnic" operația nu a reușit, în sensul că Osul Volet propriu, posibil cu osteomielită, trebuie înlocuit cu o proteză.
Cu eforturi mari, eu, mama, am ajuns in Vietnam pentru ca fiul meu sa suporte prima operatie de ablatie  a osului volet propriu care este compromis. 



Costurile celor  doua operaţii de CRANIOPLASTIE:

1.  Prima operatie va fi de ablatie a Osului Volet infectatinchiderea scalpului si o pauza de sase luni, procedura standard. Intre operatii trebuie confectionata PROTEZA. Timp de sase luni, Theodor nu poate munci, trebuie supravegheat, intretinut, ingrijit, pentru ca va sta cu scalpul direct pe meninge.

2.  A doua operatie este de fixare a protezei, cand se va inchide definitiv scalpul.  Cele doua interventii chiurgicale si confecționarea protezei ar costa aproximativ  35 000 de Euro.
Numai confecționarea protezei  dintr-un material ceramic ar putea ajunge și până la 10.000 EURO, preturi din Occident, poate vom reuși mai ieftin, vom vedea. Importanta si urgenta este prima operatie de inlaturare a osului volet infectat/”mancat”

Am ajuns in Vietnam in 15 Mai 2016, dar, Theodor  nu a putut fi operat pentru ablatia osului volet care flota apasandu-i pe creier pentru ca in urma tuturor investigatiilor obligatorii pentru operatia dificila care trebuia sa aiba loc s-a constatat, in urma radiografieide la plamani ca acestia nu pot rezista operatiei de la cap, fiind atinsi de bacilul Koch.

Radiografia de la plamani este o analiza medicala obligatorie si determinanta in operatiile de pe creier. Spun aceasta toti medicii neurochirurgi din lumea intreaga.

Ni s-a spus ca este  imposibil ca in starea in care se gaseste sa poata suporta prima operatie de  ablatie a osului volet compromis :
    Se poate ineca cu sputa sub masca de anestezie generala
-     Se poate rupe plamanul sub presiunea aerului de ventilatie, sub 
      anestezie generala reflexul respirator este atenuat sau absent
-     Se poate impinge Mycobacterium Koch in alte zone ale corpului,           
       rinichi, oase, etc.


Fiul meu a fost supus la un tratament-soc impotriva tuberculozei pentru a putea suporta operatia de ABLATIE a osului volet propriu lizat.
Tratamentul complet de tuberculoza si toate ingrijirile necesare, deosebite pentru ca o asemenea afectiune, totul va fi continuat in Romania, pentru o rezolvare definitiva. 



De aceea, operatia de ablatie a osului volet compromis a fost fixata  mai intai la sfarsitul lunii August 2016, apoi in 16 Septembrie 2016 ca pana la urma sa aiba loc in 7 octombrie 2016 (document semnat de neurochirurg si atasat).


SITUATIA PREZENTA

Situatie expusa aici :

Aceasta amanare de 5 luni de zile pana la intoarcerea in tara, ne-a obligat sa facem cheltuieli neprevazute, nebanuite, dar de inteles.

Detinem fotografii, numeroase acte doveditoare pentru tot ce am intreprins, facturi–chitante, retete medicale, repetari ale unor investigatii medicale deosebite, analize de laborator repetate si acestea de cateva ori.
Am fost obligati la plata chiriei la peste 4 luni peste o luna si jumatate cat ne programasem sa stam in Hanoi, am pastrat chiar si bonurile alimentare. 

Au fost costuri de circa 1500 EURO numai pentru schimbarea biletelor de avion de trei ori pana acum – 9 august, 21 septembrie si 9 noiembrie 2016, dupa cum speram ca vom pleca, fiind plati pentru diferente la biletele de avion la care s-au adaugat taxele penalizatoare pentru modificarea datei de plecare – detinem actele doveditoare cu sumele platite Companiei Aeroflot. Au fost plati pentru prelungirea asigurarii medicale, prelungirea vizei de sedere in Vietnam pentru o singura luna. Dupa aceea, prin intelegerea statului vietnamez  a situatiei deosebite, ni s-a acordat viza de sedere in Vietnam gratis pentru 3 luni de zile, atat mie cat si fiului meu.

Au fost zile foarte grele, de la o zi la alta intervenea altceva si altceva, am trait intr-o nesiguranta cumplita. 

Pana la urma, am reusit.
Ne-am descurcat cu banii.
M-au ajutat atatia oameni ca nu le voi putea multumi decat rugandu-ma pentru sanatatea lor si sa-l rog pe Dumnezeu sa-i apere de rele.
Mai mult nu pot face.
Operatia de ablatie a osului volet a reusit. Thoe se simte bine.


In acest moment 
Theodor a intrat in programul national de tuberculoza, imediat dupa 10 noiembrie 2016 de cum am ajuns in tara.
Fiul meu face tratament serios, asa cum o cer regulamentele de tuberculoza din Romania. 

Este inregistrat si sub tratament, chiar cu internare-ambulatoriu pana la 31 decembrie 2016, 
la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta”  - Bucuresti.  

Trebuie sa ne asiguram ca urmeaza un tratament bun care trebuie facut pana la disparitia totala a bacilului Koch.
Tratamentul va fi continuat  pana la sfarsitul lunii februarie 2016.
Mult prea multe luni de tratament cu antibiotice puternice pentru ca bacilul Koch a fost rezistent la cel mai important antibiotic.
Tot tratamentul este dublat de un regim specific, deosebit, pentru reusita totala.

Organsimul trebuie sa fie puternic, cu plamani sanatosi si pentru ultima operatie de fixare a protezei de
inlocuire a osului volet propriu eliminat  prin operatia dein 7 octombrie 2016.

In acest timp trebuie sa avem banii necesari pentru confectionarea protezei.
Daca se doreste, voi trimite raspunsul pe care-l detin in acest moment, al unui medic din Strasbourg care cerea exact 10.000 EURO pentru proteza realizata dintr-un material ceramic, la care se adauga costurile operatiei de fixare a protezei.
Pana acum, raspunsuri clare de la alte spitale cu suma pentru proteza nu avem.
Aceste spitale vor sa se asigure ca vom face operatia la spitalul lor.
Oricum, mai cercetam si vom alege ce este mai bun pentru fiul meu, speram si la alte sume, dar sa fie totul facut corect, profesionist pentru ca fiul meu sa nu mai suporte toata viata lui inca o operatie la cap.
Patru (4) operatii ajung !


Va rog sa primiti urmatoarele acte :
1.     Internare-Externare – act legalizat in limba romana – 2 pagini
2.     Prezentarea situatiei pacientului Theodor Constantinescu dupa operatia de ablatie – dr. neurochirurg Duong Dai Ha – 4 pagini
3.     Prezentarea situatiei pacientului Theodor Constantinescu de catre doctorii de la Spitalul National de plamani – Hanoi, Vietnam – 3 pag.

Cont deschis la Intesa SanPaolo Bank pe numele CONSTANTINESCU  THEODOR
CONT in RON la INTESA  SANPAOLO  BANK  :  RO 32 WBAN 251 100 00 988 00 520

CONT in EUR la INTESA  SANPAOLO  BANK  :  RO 12 WBAN 251 102 209 880 0520  Cod  BIC/SWIFT : WBANRO22XXX

CONT in USD la INTESA  SANPAOLO  BANK  :  RO 84 WBAN 251 100
109 880 0520  Cod  BIC/SWIFT : WBANRO22XXX


Multumesc pentru intelegere, ajutor, implicare,
Vali (Vasilica) Constantinescu – mama lui Theodor.


Iertare pentru eventuala suparare cu insistenta.

10 Decembrie 2016
Mobil : 004 - 0743 150 521  






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu