sâmbătă, 17 decembrie 2016

Optimism la batranete!







Mersul pe jos poate prelungi viața ta. Asta te face ca la  85 ani să petreci in plus  5 luni într-un azil de bătrâni.


Când a ajuns la 60 de ani Bunicu’ a început sa meargă  cam 5 km pe zi. Acum are 97 și nu știm unde este.


M-am înscris la un jogging-club anul trecut și am cheltuit deja vreo 400 E. Nu am dat jos nici un kilogram.
Se pare că  trebuie să și mergi acolo.


Unul din avantajele mersului pe jos este că atunci când mori lumea zice: ”Nu-i asa ca arata bine?!”

 
Cea mai mare minciună pe care o spun zilnic este că nu trebuie să notez pentru că țin minte.

 
Sigur ca vorbesc uneori cu mine însumi! Din când în când am nevoie de sfaturile unui expert.



La vârsta mea “mulțumirea de sine” e totuna cu a intra într-o cameră și a-ți aminti pentru ce ai intrat.


Mi-am schimbat claxonul de la mașină în ceva care imită focurile de armă. Lumea dispare din calea mea mult mai repede.


Nu-mi place sa fac planuri. La  tribunal cuvântul “premeditat” atrage pedepse mult mai mari.


Una peste alta, două ore de mers pe zi nu strică decât pantofii.




Nu te îngrijora în legătură cu bătrânețea. Nu ține o vesnicie.



Sursa: Franculescu Mircea










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu