sâmbătă, 24 decembrie 2016

Dragii mei - BEN și GEPI






Dragii mei - BEN și GEPI,


Pentru sănătatea noastră, Vă propun două
"Zâmbete pentru  siestă",respectiv unul
sfârșitului de an 2016 și altul începutului
de an 2017.De primul,sunt sigur; de al
doilea rămâne să vedem, dar tare aș vrea
să nu am dreptate...


DECEMBRIE

În luna asta vezi de toate:
Eu am văzut și oameni beți,
În patru labe,  prin nămeți,
Că - i " luna porcului" la sate.

IONEL IACOB - BENCEI



FOLCLORICĂ

Foaie verde... cu buline,
Simt că - n anul care vine
O să fie mult mai bine.
(Nu la noi, în Filipine !)

IONEL IACOB -BENCEI




CRĂCIUN și SĂRBĂTORI FERICITE: Sf.Stefan, Anul Nou, Sf.Vasile, Bobotează, Sf.Ioan-Gepianul...și derivatele !
I.I.B





Inhamati la o cosie, pentru-ntreaga romanie.


Serviciu de noapte



Era ultimul "Serviciu de noapte" pe care
l-am făcut ca "Ofițer de Serviciu" la
Prefectura județului Timiș/Consiliul județean
Timiș (în aceeași clădire),24/25 decembrie
2000,Timișoara, Bd.Revoluției nr.17.
   Conform uzanțelor, înainte de plecare,trebuia încheiat un Proces-verbal
într - un registru sigilat ,destinat acestui scop.
Iată-l pe cel semnat de mine(din memorie):

               PROCES - VERBAL
              25 decembrie 2000
         Ultimul serviciu. Basta !
         Plec spre casă bucuros...
         Pentru că în NOAPTEA asta
         S - a născut IISUS HRISTOS !
                         
                         Ionel Iacob - Bencei



MASĂ FESTIVĂ

La un aperitiv,cu Domnul Ben,
Am cel mai bun și mai plăcut antren,
Iar dacă vine Domnul Gepianul -
Cu siguranță ne vom face...planul !
                         I.I.Bencei

SĂ FIȚI FERICIȚI !i




Un dac tarabostes marele lup alb si sfinxul dacic din Bucegi











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu