miercuri, 2 mai 2018

DE ZIUA MAMEI: MESAJUL LUI SANDY




DE ZIUA MAMEI: MESAJUL LUI SANDY


~*~

Numele meu e Sandy...Mi-a explicat mie-un tip

Că-n engleză , Sand , înseamnă ...nisip

Deci, numele meu nu e căzut din stele

Provine de la culoarea de nisip a blăniței mele...

Eu pot alerga după-o minge, chiar șI-o zi și-o noapte

Deși-s doar o Poodliță, sunt tare cât șapte

Voi face  11 ani în iunie care vine

Doresc să-i  trag un bairam, așa cum se cuvine

Mi-a spus Tati că-n a doua Duminică din luna Mai

Se va celebra Ziua Mamei, cu mare alai

Cum eu nu am bani să cumpăr pentru Mami flori de la piață

Plănuiesc  să tai un trandafir roșu, cu dinții, din grădina din față

Poate nu-i frumos, nici elegant, ar spune Cineva

Dar scopul scuză mijloacele , se zice, nu-i așa?

Știu că părinții mei mă-ntrețin , zi de zi, integral

Totuși , e foarte greu când nu ai o sursă de venit personal

Dar recunosc , pe bune, că totuși  s-ar putea

Ca , singură, să am o existență infinit mai rea

De ziua voastră ,  Mame dragi , oriunde-ați fi pe Glob,

Pentru Voi, Eu ,din suflet, la Domnu-am să mă rog !


~*~

SANDY GIONEA



*




ON MUM’S DAY: A MESSAGE FROM SANDY

~*~
My name is Sandy ...As I understand

That's because my fur coat is the colour of... sand...

I will be 11 years old, next June,

(I should organize a small party very soon...).

I can chase a ball all-around the clock

Although I'm a small Toy-Poodle, I am fit like a rock...

I heard from my Dad that on the second Sunday of May

There is a celebration, they call Mother's day

For my Mum I will cut with my teeth a red rose

(From our front garden,if I may disclose ...

The purpose excuses... the means, I suppose...)

You know that my parents are my only resource

It's hard when you lack your own income source

But, I also know, that it could be much worse...

On Mother's Day I wish all Mums all the best

Wherever you are, by Mighty God be blessed!


~*~

SANDY GIONEA







  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu