vineri, 29 noiembrie 2019

Capriș + Ferghete = Limba Română + PÂINE DE TOATE ZILELE IISUS




Limba Română


~*~

Gândurile mele,
Vorbesc între ele
Ca la noi, la stână,
În limba română.

Gândurile mele,
Se urcă la stele,
Să ceară cunună
În limba română.

Gândurile mele,
Coboară-n podele
Rugile să-I spună
În limba română.

Gândurile mele,
Cu jocul de iele,
Dansează sub lună
În limba română,

Gândurile mele,
Mă feresc de rele,
Spunând vorbă bună
În limba română.

Gândurile mele,
La drag și la jele,
Mereu se adună
În limba română.

Gândurile toate,
Din inimi curate,
Le dăm ca arvună
În limba română.

Gândurile noastre,
Sunt vorbe măiastre
Și ies la lumină,
În limba română!

~*~
Virgil-Teodorescu Capriș




***
PÂINE DE TOATE ZILELE IISUS


~*~

Vorbele-s apa din fântâna cu îndemână
al patriei limba română
de inimă, maximă, româmă,
prin care nu intrăm în belele,
ci ne intrăm, în mână
de lumină ce-şi procesează
de pomină: fotosinteză-n frunză,
că adunăm binele: bonus,
pâine de toate zilele Iisus,
provita prin cuvinte mai presus
ca să ni se îmulțească Iisus zilele!

~*~
Pavel Rătundeanu-Ferghete
Ciubăncuța,Cj.29 XI-2019 seara după ora 20

P.S.Salut, să ai parte de arta succesului!




Sursa: FERGHETE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu